magnoliowo

pierwsze kartki świąteczne

Posted in boże narodzenie, kartki, scrapbooking by magnolia on 2 grudnia, 2009

Obiecałam sobie, że żadnych kartek na święta nie pokażę przed grudniem. Słowa dotrzymałam. Oto moje pierwsze w tym roku twory (których już w większości nie mam):

Moja osobista faworytka:

Komentarzy 8

Subscribe to comments with RSS.

  1. wilk said, on 2 grudnia, 2009 at 22:21

    super. faworytki moje: 3, 5, 6, ostatnia 😀

  2. jadźka said, on 2 grudnia, 2009 at 23:47

    piękne jak zawsze 🙂 Ale jeszcze jakieś masz, prawda ?:)

  3. magnolia said, on 3 grudnia, 2009 at 0:10

    jasne, i jeszcze robić będę – to dopiero początek

  4. cyga4 said, on 3 grudnia, 2009 at 9:10

    Widzę, że obrazeczki znalazły się. Imm Twoje kartki są coraz bogatsze. Co prawda widzę tylko co drugą, ale prezentują się świetnie.

  5. lara said, on 3 grudnia, 2009 at 15:20

    hahaha
    ostatnio robiłam kartki, większość jest okropnie podobna do Twoich
    ale dodam, że zrobiłam je już tydzień temu, żeby nie było, że zmałpowałam 😉
    a co do kartek to bardzo mi się podobają

    P.S. A te cytryny to mi właśnie po to, bo zaczęłam właśnie taką kartkę i czekam na cytrynę, tyle, że u mnie układ na dole ;)))

  6. Jakub said, on 4 grudnia, 2009 at 0:19

    Można od Ciebie kupić/otrzymać (Twoja wola) taką kartkę i taki jeden boski notesik?

  7. Ania ze Wzgórza :) said, on 4 grudnia, 2009 at 1:14

    Śliczne kartki! Tę pierwszą to już sobie wyobraziłam jako materiał, alez byłby piękny, ehhhh…. :)))
    Pozdrawiam!

  8. Kama said, on 7 grudnia, 2009 at 18:56

    Piękne kartki Świąteczne!


Dodaj komentarz