magnoliowo

ach co to był za ślub…

Posted in fotograficznie, kartki, scrapbooking, ślub by magnolia on Listopad 30, 2009

W sobotę byli my na ślubie. Ślubie Eweliny i Pawła. Znajomość z panną młodą zapoczątkowała nasza wspólna praca w firmie produkującej zaproszenia ślubne. Jako, że nic tak nie łączy jak nielubienie szefostwa (oraz wspólny kierunek studiów i zainteresowania) to wciąż utrzymujemy ze sobą kontakt. W sobotę miałam też okazję dzięki nim spróbować fotografii ślubnej i spodobało mi się. Ale cierpiałam z braku lampy błyskowej, oj cierpiałam 🙂

Na ślub przygotowałam karteczkę.

Dumna z niej jestem. Tyle tylko napiszę.

A sam ślub. Ach co to był za ślub 🙂

komentarzy 5

Subscribe to comments with RSS.

  1. rozkoshna said, on Grudzień 1, 2009 at 23:11

    łał! nawet udało Ci się fajnie uchwycić ołtarz:D mam wrażenie, że nasz Kościół jest wyjątkowo niefotogeniczny;)

  2. magnolia said, on Grudzień 1, 2009 at 23:33

    może i niefotogeniczny, ale ma dobrze oświetlony ołtarz 😀 nie masz co narzekać

  3. wilk said, on Grudzień 1, 2009 at 23:46

    bardzo ładna kartka wpisująca się w ostatnio obowiązującą tendencję 🙂

  4. ewelina said, on Grudzień 2, 2009 at 23:07

    kartka przecudna!!! stoi na komodzie w sypialni i ciągle zachwyca:*

  5. magnolia said, on Grudzień 3, 2009 at 1:22

    dziękuję bardzo 🙂

    cieszę się, że się spodobała 😀 i że stoi sobie na komodzie 😀


Skomentuj

