magnoliowo

tym razem kartkowo

Posted in kartki, scrapbooking by magnolia on Marzec 9, 2010

Mam szczęście do kartek związanych z dużymi liczbami – jak nie na 50 rocznicę ślubu to na 80 urodziny. Chciałam żeby była właśnie taka spokojna i przyjemna dla oka. Mam nadzieję, że mi się udało. Zamawiająca była zachwycona. Nie wiem jak jej dziadek 😀

Mniejsze hortensje pochodzą z nowej kolekcji primy i zostały zanabyte na ebayu. Bardzo mi przypadły do gustu. Piękny czarny wzorzysty papier pochodzi z zestawu Basic Grey Origins – oskubałyśmy trochę dodo na ostatnim spotkaniu 🙂 Papier pod spodem to jeden z pierwszych scrapowych, które kupiłyśmy. Ładnie się błyszczy 🙂

Mam do pokazania jeszcze jedną kartkę i potem już czas wziąć się na poważnie za te wielkanocne. A niebawem mój blog będzie dostępny już pod nowym adresem. Z tej okazji planuję oczywiście moje pierwsze rozdawnictwo 🙂

Komentarzy 6

Subscribe to comments with RSS.

  1. lara said, on Marzec 10, 2010 at 19:37

    śliczna kartka 🙂
    a dlaczego masz zamiar się przenosić:)?

  2. magnolia said, on Marzec 10, 2010 at 20:18

    bo wykupiliśmy sobie hosting – własny serwer oferuje więcej możliwości technicznych 🙂

  3. lara said, on Marzec 10, 2010 at 22:09

    rozumiem 🙂

  4. aventia said, on Marzec 10, 2010 at 22:58

    Jeszcze raz bardzo Ci dziękuję za rady! I za odwiedziny na moim blogu 🙂
    Twoja kartka jest cudna, elegancka – moim zdaniem w sam raz na 80 urodziny.

  5. katharinka84 said, on Marzec 11, 2010 at 15:19

    Cudna jest!!!
    Piękne zestawienie kolorystyczne 🙂
    :*

  6. lara said, on Marzec 15, 2010 at 17:08

    ja się nie orientuję w tym nowym blogu 😉


Skomentuj

