magnoliowo

nowe szaty k..alendarza

Posted in fotograficznie, kalendarze, scrapbooking by magnolia on Luty 24, 2010

Na początku roku akademickiego zrobiłam sobie kalendarz. Używałam go codziennie, został nawet przez koleżanki nazwany magicznym kalendarzem, bo zawsze wszystko wiedział. W przeciwieństwie do nas 😉 Okładka była bardzo prosta, ale niestety się już zniszczyła, i chociaż niepokazana na blogu, odeszła na zasłużona emeryturę (yy można tak to nazwać ;D), a jej miejsce zajęła wersja druga – poprawiona. Czy jakoś tak. 🙂 Ale też już nosi ślady użytkowania, a przede wszystkim pomieszkiwania w mojej przepastnej torbie.

Układ inspirowany pracami Tary Anderson. Stempelek ważka i literki to nowe ebayowe nabytki. Ćwiek jeszcze z zestawu świątecznego z empiku, ale jakoś mi tu podpasował. To czerwone to rubons (fancy pants chyba). Zielony papier to moje ukochane K&Company Que sera sera. Okładka od środka podklejona tapetą z LM.

Przekładek w kalendarzu nadal nie ozdobiłam. Ciągle się do tego przymierzam, bo jednej mi wciąż brakuje. Zabrakło mi tektury, takiej z okładek na bloki 🙂

A to nasz hiacynt (zwany przez miu pieszczotliwie fiacyntem). Pomaga nam przywoływać wiosnę.

Komentarzy 6

Subscribe to comments with RSS.

  1. Rachia said, on Luty 25, 2010 at 7:27

    Fakt, wyładniał =)

  2. jaszmurka said, on Luty 25, 2010 at 9:20

    Fiacynt mnie urzekł… też chcę taki :*

  3. jaszmurka said, on Luty 25, 2010 at 9:21

    Czy jestem ślepa czy nie widzę swojego komentarza? :> No w każdym razie powtórzę (jakby co) i powiem, że fiacynt wymiata :*

  4. wilk said, on Luty 25, 2010 at 10:55

    już poprawione. z niewiadomych przyczyn system go wstrzymał. udzieliłem mu nagany za ten wybryk 😉

  5. Monia said, on Luty 25, 2010 at 11:53

    Kalendarzowi bardzo do twarzy w nowym ubranku 🙂
    A moje fiacynty już przekwitły 😦

  6. cyga said, on Luty 26, 2010 at 7:39

    tak to jest z naszymi pracami, w wytrzymałości muszą ustąpić tworzywom sztucznym, ale nigdy w urodzie i oryginalności, ważka nadaje mu ogromnego romantyzmu, ważki kojarzą mi się z czymś, co co prawda krótko żyje i jest ulotne, ale piękne i pełne gracji


Skomentuj

