magnoliowo

dla odmiany fotograficznie

Posted in fotograficznie, zima by magnolia on Luty 12, 2010

Jako, że fotograficznie dawno nie było i że nie mogę jeszcze pokazać co malowałam ostatnio, to pochwalę się moją siostrą obfoconą na starówce. Zaszalałam nawet z dwoma czarno-białymi zdjęciami. Miłego oglądania.

Zima ładna jest, malownicza i w ogóle, ale mogłaby się już skończyć 😀 Mój pies ma podobne zdanie, bo chyba ma już dość ciągłego przekopywania tuneli w śniegu ( z racji gabarytów :D).

A i zapraszam do mojej siostry w Galerii FiuFiu:

Komentarze 4

Subscribe to comments with RSS.

  1. Aklime88 said, on Luty 13, 2010 at 1:23

    bardzo mi sie podoba Monikowa sesja.. taka cieplutka 🙂

  2. wilk said, on Luty 14, 2010 at 1:16

    co tam że śnieg, zaiste jest jakieś takie ciepełko

  3. Julapi said, on Luty 14, 2010 at 18:56

    Piękna sesja. Bardzo podoba mi sie pierwsze zdjecie na którym Monika wygląda bardzo poważnie. Super

  4. lara said, on Luty 15, 2010 at 7:40

    tak, to pierwsze jest naprawdę świetne 🙂


Skomentuj

