magnoliowo

po holtzowemu

Posted in scrapbooking by magnolia on Luty 7, 2010

Wierzcie mi, ale niedawno po raz pierwszy zajrzałam na blog Tima Holtza. Się trochę ponatychałam, wyjęłam co mam holtzowego, akwarelki i zaczęłam tworzyć. Nie mogłam sobie podarować użycia mojej ulubionej gniecionej bibułki. Tak właśnie powstała zawieszka, którą moja mama powiesiła sobie w kuchni. Na niej widać ważkę odbitą białym tuszem Latarni i potraktowaną bezbarwnym embossingiem. A na to akwarelki.

I okładka, jeszcze nie wiem na co dlatego nie zbindowana. Bibułka potuszowana, potraktowana pudrem distressem Rangera (old paper) i jakimś miedzianym ze scrap.comu (nie wiem jak się nazywa, bo mam tylko połowę, opakowanie przypadło edit 🙂 ). Ptaszki odbite w ten sam sposób co ważka. Drzewka i koronkę odbiłam już po pomalowaniu, czyli odciśnięciu kartki na rozrobionych na macie akwarelkach. Na rogach wykorzystałam kupione już ze dwa lata temu narożniki Rayhera.

komentarzy 8

Subscribe to comments with RSS.

  1. wilk said, on Luty 7, 2010 at 21:54

    mi bardzo się podobają rozbryzgi na dole tej okąłdki co zresztą osobiście już podkreślałem 🙂

  2. id.kulka said, on Luty 8, 2010 at 11:51

    Jakie śliczności!
    Ja wiem, na co mogłaby być to okładka… Na notes dla MNIE ;-P Ha! Się rozmarzyłam…;-P
    Ale pięknie ci to wyszło, naprawdę.

  3. Monia said, on Luty 8, 2010 at 12:31

    Tak, okładka na jakiś notes z inspiracjami 🙂 Bo inspirująca jest niewątpliwie 😉

  4. lara said, on Luty 8, 2010 at 17:19

    świetne te prace:)
    a jeszcze się zapytam – ten stempelek drzewkowy to jaki to? Bo ładny strasznie:)

  5. magnolia said, on Luty 8, 2010 at 19:40

    dziękuję bardzo 🙂
    to stempelek z tych z drewienkiem przywiezionych przez magdę – studio.g

  6. lara said, on Luty 8, 2010 at 22:27

    dzięki:)

  7. katharinka84 said, on Luty 9, 2010 at 23:43

    ….male dzieła sztuki…
    Coś pięknego!!!
    :***

  8. Aklime88 said, on Luty 12, 2010 at 16:42

    Płodnaś..i kreatywnaś 😉


Skomentuj

