magnoliowo

mój domowędrujący

Posted in albumy, domowędrujący, scrapbooking by magnolia on Luty 4, 2010

Wreszcie skończyłam i pokazuję mój tegoroczny projekt, czyli album domowędrujący. Za cel postawiłam sobie wykorzystywanie jak największej ilości materiałów, uczenie się nowych technik i takie tam. Zamierzam się dzięki niemu rozwinąć nieco scrapowo.

Na okładce jak widać sporo jak na mnie. I warstw jest kilka i rubons i piękny damaskowy ćwiek ze scrap.comu.

Wpis styczniowy. Miało być starociowo (jest starociowo po mojemu :D), brązowo (starałam się naprawdę, ale ten niebieski mnie tak kuuusił), miał być journaling na kole – jest ale zamazałam. Miało być też koronkowo, niestety nie wiedziałam już gdzie upchnąć koronkę. jak widać rozdziewiczyłam Victorianę – z papierów jestem bardzo zadowolona, nawet biały tusz w nie bardzo nie  wsiąka. A i kolory mają bardzo ładne.

Ta w żółtej czapce to ja oczywiście. Na zdjęciu na lewej stronie mam skrzydełka zrobione na praktyki mikołajkowe w przedszkolu. Numer obok zdjęcia to pasek z jednego z papierów Victoriany, ćwieka, filcową śnieżynkę i ten domek mam od Moni. Na prawej stronie widać znowu mnie, zdjęcie Beaty i Emilki z naszej styczniowej sesji, oraz szadź na habuziach. Tekst zbyt prywatny, więc też zamazany. Szary ćwiek z zestawu, który dostałam od miu na Mikołajki.

komentarzy 7

Subscribe to comments with RSS.

  1. Rachia said, on Luty 4, 2010 at 23:30

    Ha pierwsza! To ja mam te 5 zł =P nie dałaś mi rady z tym balkonikiem ^^

  2. cyga said, on Luty 5, 2010 at 7:40

    widziałam, macałam, pięknie zagospodarowałaś nowe papiery

  3. Grabka said, on Luty 5, 2010 at 8:34

    Bardzo fajnie sie prezentuje!

  4. Monia said, on Luty 5, 2010 at 11:07

    A ja nie widziałam. Jak to się mogło stać 😉
    Ale super wyszło, faktycznie rozwijasz się, tyle różności upchnęłaś 😉

  5. lara said, on Luty 5, 2010 at 20:47

    jak gadałam z Miu, to właśnie mówiła, że już użyłaś te nowe papiery w domowędrującym i zastanawiałam się jak wyszło 😉
    i moim zdaniem wyszło super 😀

  6. katharinka84 said, on Luty 6, 2010 at 15:46

    Po prostu cudeńka!!!
    :***

  7. magnolia said, on Luty 8, 2010 at 1:41

    dziękuję Wam bardzo 🙂


Skomentuj

