magnoliowo

był sobie dziad i baba, bardzo starzy oboje…

Posted in decoupage, ramki, scrapbooking, studia by magnolia on Styczeń 29, 2010

Tym razem trochę sielsko. Jedno z moich zaliczeń z fakultetu metodyki plastyki – stylizowana ramka. Oprawę zyskało jedno z moich ulubionych zdjęć z lubelskiego skansenu, ze mną i wilkiem w roli głównej, którego autorką jest moja zdolna siostra – miu. Pewnie gdyby nie fakultet to bym się na coś takiego nigdy nie porwała. A tak podekupażowałam sobie, pomalowałam,pokleiłam i jestem bardzo zadowolona z efektu, mam ciekawą dekorację na biurku, a prowadzący zajęcia był moją pracą zachwycony (ha! 🙂 )

Założenie było takie, że ramka miała choć trochę przypominać frontową ścianę chatki. Za wszelkie sugestie dziękuję wilkowi, a za inspirację dziękuję cydze, która tym właśnie cytatem podsumowała zdjęcie.

Był sobie dziad i baba, bardzo starzy oboje,
Ona kaszląca i słaba, on skurczony we dwoje.
Mieli chatkę maleńką, taką starą jak oni,
Jedno miała okienko i jeden był wchód do niej.

Żyli bardzo szczęśliwie i spokojnie jak w niebie,
Czemu ja się nie dziwię, bo przywykli do siebie.

Komentarzy 9

Subscribe to comments with RSS.

  1. wilk said, on Styczeń 29, 2010 at 22:48

    ten dziad to faktycznie już taki zezgredziały ale żeby baba. toż to dziewcze młode ledwie

  2. Julapi said, on Styczeń 30, 2010 at 9:29

    Rewelacyjna ramka. A Wy tacy starzy i tacy młodzi zarazem.

  3. lara said, on Styczeń 30, 2010 at 12:30

    świetne 😀

  4. cyga4 said, on Styczeń 30, 2010 at 17:11

    super rameczka a ta koronka i maki to zupełnie jak w łowickich chatkach na wiosnę zaraz po bieleniu, na następne spotkanie przytargam coś do dekupażowania i poproszę o instrukaż od A do Z, maki są śliczne

  5. edit said, on Styczeń 30, 2010 at 22:40

    Imm toż to przepiekne jest !!!!!!!!!!!!!!!! rany ale rozczulająca ta ramka i ten cytat Cyga ty to masz wrażliwość odpowiednią:) Immm zakochałam się w tej ramce a czemuż to jej dziś nie przytaszczyłaś do oblukania co ??? bałaś się że ci decupage będziemy zdrapywać z zazdrości 🙂

  6. magnolia said, on Styczeń 31, 2010 at 0:10

    nie bałam się 😛 przywiozę Ci ją, będziesz sobie mogła pozdrapywać 😀
    cyga, nie ma problemu, możesz przywozić 🙂
    dziękuję Wam bardzo 🙂

  7. MAGiALENA said, on Styczeń 31, 2010 at 11:41

    zapraszam po wyróżnienie. 🙂

  8. jadźka said, on Luty 1, 2010 at 0:30

    Pięknie jak zwykle 🙂 Ty pasujesz do scenerii, ale Tomka ubiór to na dziada nie pasuje nijak 😀 Znalazłaś sobie babo młodzieniaszka 😉

  9. wilk said, on Luty 1, 2010 at 0:34

    gdzie mie tu z mej małej babę robią ;P


Skomentuj

