magnoliowo

dla babci i dziadków

Posted in kartki, notesy, scrapbooking by magnolia on Styczeń 28, 2010

Dam spokój zimie i pochwalę się teraz kartkami dla babci i dziadków, które przygotowałam. Babcia dostała komplecik – karteluchę na wzór kartki Bodlis, liftowanej jakiś czas temu w art-piaskownicy, oraz notesik.

I kartki dla dziadków, jak widać bardzo podobne. Obu bardzo przypadły do gustu, mimo że z różyczkami (te białe to moja własna produkcja). Uff 🙂 Wypróbowałam też nowy stempelek-koronkę z Primy

Domyślam się, że kartek w takim kształcie powstanie jeszcze sporo. Tylko na okazję czekam 🙂

Komentarzy 5

Subscribe to comments with RSS.

  1. wilk said, on Styczeń 28, 2010 at 15:54

    powiadasz ;> wybierz mnie wybierz mnie

  2. cyga said, on Styczeń 28, 2010 at 18:26

    Imm kompletne szaleństwo, feria kolorów i kwiatów, przyzwyczaiłam się do minimalizmu w Twoich kartkach a tu proszę jaka odmiana. Myślę, że to też wyraz tęsknoty za latem i jego kolorami.

  3. Monia said, on Styczeń 28, 2010 at 19:36

    Proszę, proszę jak u koleżanki bogato 😉
    Śliczne wyszły, zwłaszcza ta dla babci jest w moim stylu 🙂

  4. wilk said, on Styczeń 28, 2010 at 21:18

    bardzo ładnie się prezentują te fioletowe różyczki

  5. Zielona said, on Styczeń 28, 2010 at 22:38

    Ładniutko 🙂


Skomentuj

