magnoliowo

hu hu ha, nasza zima… zła?

Posted in fotograficznie, zima by magnolia on Styczeń 24, 2010

Trochę wcześniejszej zimy zauważonej jeszcze na początku stycznia. Wtedy jeszcze bardzo mi brakowało białego puchu. Teraz mam już przesyt.

Jako, że mróz nie służy Nikonowi to wyruszyłam wczoraj w plener uzbrojona w Olympusika i Zenita. Moja małpka mnie mile zaskoczyła. A oto moja okolica przykryta białym puchem.

Komentarzy 7

Subscribe to comments with RSS.

  1. Monia said, on Styczeń 24, 2010 at 16:01

    He, he… Ciesz się, że codziennie nie musisz odśnieżać samochodu 😉

  2. Aklime88 said, on Styczeń 25, 2010 at 1:50

    ładna ta zima zła w twoich oczach obiektwowych 🙂

  3. magnolia said, on Styczeń 25, 2010 at 2:19

    odśnieżać nie muszę, za to jestem zmuszona zasuwać w tym mrozie ponad 10 minut na przystanek

    dziękuję 🙂 a i tak największą radochę miałam robiąc zenitem, bo nie mogłam zobaczyć efektu 😀

  4. lara said, on Styczeń 25, 2010 at 15:45

    pięknie zimowe zdjęcia:)

  5. wilk said, on Styczeń 26, 2010 at 0:11

    ja to zazdroszczę trochę tak ładnej okolicy mianej na co dzień

  6. magnolia said, on Styczeń 26, 2010 at 0:17

    jakbyś musiał tyle na przystanek iść to mniej byś zazdrościł 😛

  7. wilk said, on Styczeń 26, 2010 at 0:19

    oklica okolicą a przystanek to co innego 😀 zresztązdaża mi się nań chodzić 😉


Skomentuj

