magnoliowo

podwójna porcja wędrowników

Posted in albumy, scrapbooking, wędrujące by magnolia on Styczeń 20, 2010

A dzisiaj zamiast odsypiać niemal zarwaną nockę przez prezentację z metodyki plastyki, chcę pokazać dwa wpisy z ostatnio przebywających u mnie wędrowników.

Wpis w albumie monikijacka „Wspomnienia”. Zgodnie z życzeniem właścicielki wędrownika korzystałam z papieru z kolekcji Amber z ILS. Skromnie wyszło, ale mi się podoba. Kołysanka to jedna z moich ulubionych.

I wpis u Oriki – „Baw się kolorem”. Czaiłam się na fioletowy albo zielony. Czaiłam się i czaiłam, aż w końcu trafiłam na te zdjęcia, które zrobiła mi Emilka. I z moimi ulubionymi kolorami wygrał czerwony. Wpis miał być przestrzenny, więc pojawiły się habuzie i zdjęcie na kwadracikach 3d.

Ćwieki w obu wpisach (za wyjątkiem tego listka, którego dostała kiedyś miu) i literki Websters Pages oczywiście od Endiego. Mam nadzieję tylko, że papiery z autorskiej kolekcji Latarni nie pojawią się przed moim stypendium, bo znając załogę forum scrappassion to na drugi dzień po dostawie to już krasnoludki wszystkie odpowiednie przyciski podprowadzą.

komentarze 4

Subscribe to comments with RSS.

  1. MAGiALENA said, on Styczeń 20, 2010 at 7:55

    wspaniałe wpisy. na każdym stworzyłaś cudowny klimat…

  2. lara said, on Styczeń 20, 2010 at 8:05

    cudne oba 🙂

  3. Annar said, on Styczeń 20, 2010 at 17:25

    Świetne wpisy 🙂

  4. wilk said, on Styczeń 26, 2010 at 0:08

    mi się ten pierwszy podoba i widzę jakiejś dziwnej prawidłowości, bo po raz już kolejny kóryś, głównie prawa strona 😀


Skomentuj

