magnoliowo

vintage po magnoliowemu

Posted in albumy, scrapbooking, wędrujące by magnolia on Styczeń 18, 2010

Vintage po magnoliowemu, czyli jak zrobić coś co vintage choć trochę przypomina i się tego nie wstydzić. A więc na początek pierwszy z trzech ostatnio poczynionych wpisów do wędrowników. Wędrownik jowbad – „Wiara, nadzieja, miłość”, najdłużej męczony 😀 Temat potraktowałam troszkę inaczej niż dziewczyny i wkleiłam cytat z Chirurgów, będący monologiem Meredith na początku jednego z odcinków.

Pamiętacie, kiedy byliście małymi dziećmi i wierzyliście w bajki, marzyliście o tym, jakie będzie wasze życie? Biała sukienka, książę z bajki, który zaniesie was do zamku na wzgórzu. Leżeliście w nocy w łóżku, zamykaliście oczy i całkowicie, niezaprzeczalnie w to wierzyliście. Święty Mikołaj, Zębowa Wróżka, książę z bajki – byli na wyciągnięcie ręki. Ostatecznie dorastacie. Pewnego dnia otwieracie oczy, a bajki znikają. Większość ludzi zamienia je na rzeczy i ludzi, którym mogą ufać, ale rzecz w tym, że trudno całkowicie zrezygnować z bajek, bo prawie każdy nadal chowa w sobie iskierkę nadziei, że któregoś dnia otworzy oczy i to wszystko stanie się prawdą. […] Pod koniec dnia, wiara to zabawna rzecz. Pojawia się, kiedy tak naprawdę tego nie oczekujesz. To tak, jakbyś pewnego dnia odkrył, że baśń może się nieco różnić od twoich wyobrażeń. Zamek, cóż, może nie być zamkiem. I nie jest ważne „długo i szczęśliwie”, ale „szczęśliwie” teraz. Raz na jakiś czas, człowiek cię zaskoczy, i raz na jakiś czas człowiek może nawet zaprzeć ci dech w piersiach.

Poza cytatem wkleiłam swoje zdjęcie, cyknięte podczas podróży moją ukochaną komunikacją miejską.I troszkę kwiatuszków z obskubanej okrutnie hortensji 😀

Komentarzy 11

Subscribe to comments with RSS.

  1. Jowita said, on Styczeń 18, 2010 at 23:00

    Wpis ogromnie mi sie podoba. Dziekuje 🙂

  2. magnolia said, on Styczeń 18, 2010 at 23:08

    bardzo się cieszę 🙂

  3. wilk said, on Styczeń 18, 2010 at 23:09

    bardzo fajna ta strona ze zdjęciem. podoba mi się tło z damasków. to jak tworzy złudzenie kolejnych warstw zawieszonych w przestrzeni

  4. lara said, on Styczeń 19, 2010 at 14:28

    mi też się ogromnie podoba!
    a poza tym, to lubię damaski 😉
    a osoby na zdjęciu w życiu bym nie poznała, gdybyś nie napisała, że to Ty;)

  5. katharinka84 said, on Styczeń 19, 2010 at 17:18

    Świetny wpis!!!
    A ten cytat…mrrrr… i pomyśleć, że to serialowy 😉

  6. lara said, on Styczeń 19, 2010 at 18:24

    a o ile się nie mylę, też go mam w swoim wędrowniku?
    cytat znaczy 😉
    tylko, że od Miu 🙂

  7. magnolia said, on Styczeń 19, 2010 at 21:33

    prawdopodobnie tak 🙂
    dziękuję Wam bardzo

  8. Monia said, on Styczeń 20, 2010 at 21:55

    Pięknie – super cytat i te wszystkie damaski… Piękny klimat stworzyłaś 🙂

  9. magnolia said, on Styczeń 20, 2010 at 21:58

    a ja myślałam, że mój vintage to taki mało klimatyczny 😀

  10. edit said, on Styczeń 21, 2010 at 11:52

    no rzeczywiście nie ma się czego wstydzić wręcz przeciwnie!!!

  11. Annar said, on Styczeń 22, 2010 at 17:15

    Sliczny wpis !


Skomentuj

