magnoliowo

mój 2009

Posted in fotograficznie, scrapbooking by magnolia on Styczeń 16, 2010

A oto moje podsumowanie twórcze 2009 roku. Ulubione prace i zdjęcia.

1. 249/365 2. album dla wilka 3. 1/365 4. cappuccino con panna 5. 285/365 6. pudełko pełne skarbów 7. zimowy lublin 8. mój luty 9. pierwszy decoupage 10. morskie oko 11. retro 12. beata 13. albumowo 14. wiosna 2009 15. jarmark jagielloński 16. gdy miasto śpi

Noworocznych postanowień w chwili obecnej jeszcze brak. Zaplanowałam sobie nowy projekt – album domowędrujący (nie załapałam się na forum, będę sobie takim wolnym strzelcem), jako że w lutym kończy się moje 365 – pierwsze wyzwanie realizowane sumiennie, które mi naprawdę dużo dało, jeśli chodzi o robienie zdjęć. Do planów mogę zaliczyć też zmiany techniczne na blogu, uzupełnienie galerii (wreszcie!) i zadbanie o konto na flickrze.

Komentarze 4

Subscribe to comments with RSS.

  1. lara said, on Styczeń 16, 2010 at 12:18

    większość kojarzę-to chyba nie jest źle:)
    a te naj z szesnastu:…
    chyba się nie zdecyduję, wszystkie piękne:)
    ale 14 pamiętam na żywo i była świetna, morskie oko też ciekawe, napojowe bardzo apetyczne, kwiatowe romantyczne, albumy- wiadomo, bogate wnętrze :D, jarmarkowe super i portretówki też:)
    więc jeśli mogę zdjęciowo ocenić Ci rok, to baaaardzo pozytywnie!:)

  2. Aklime88 said, on Styczeń 17, 2010 at 22:59

    natworzyłaś się dziewczyno porządnie… jesczez conajmniej kilkadziesiąt fotek powinno byc wyróżnionych… 🙂

  3. magnolia said, on Styczeń 17, 2010 at 23:28

    tych z tobą? 😀
    dziękuję Wam bardzo dziewczyny 🙂

  4. Aklime88 said, on Styczeń 18, 2010 at 1:16

    eh.. nie ..nie koniecznie.. z tego co widzialam to masz duzo ałdnych makro i architektury..


Skomentuj

