magnoliowo

zima w obiektywie

Posted in fotograficznie, zima by magnolia on Styczeń 10, 2010

Dzisiaj dla odmiany zimowo i zdjęciowo. Dodałam dwie nowe galerie – Emilki i Beaty, z piątkowego focenia na zaśnieżonej starówce. Z efektów jestem zadowolona, ale troszkę przemarzłam i skończyłam z katarem. Niemniej mam nadzieję, że znowu będę miała okazję na taką sesję. Chętna modelka, skłonna do poświęceń (tak jak Beata :D) już się znalazła.

komentarzy 8

Subscribe to comments with RSS.

  1. wilk said, on Styczeń 10, 2010 at 20:45

    skoro to znowu ma byś „taka sesja” to ide was pilnować 😀

  2. Aklime88 said, on Styczeń 10, 2010 at 22:03

    taka? hę.. przecież byłysmy grzeczne!

  3. magnolia said, on Styczeń 10, 2010 at 22:07

    pewnie, że byłyśmy 😀 moją siostrę kto inny demoralizował

  4. Aklime88 said, on Styczeń 10, 2010 at 22:09

    o nie wiem.. też sie zastanawiam ;]

  5. cyga4 said, on Styczeń 11, 2010 at 7:14

    dobre zdjecia, bardzo ładnie i tak kobieco wyszła emilka na tym zdjeciu z góry z zamkniętymi oczami i roztańczoną spódnicą.

  6. Zielona said, on Styczeń 11, 2010 at 20:53

    Dla takich zdjęć to też bym się „poświęciła” !!
    Cudne 🙂
    Szkoda, że nie mam pod ręką takiego fotografa 😉

  7. magnolia said, on Styczeń 12, 2010 at 1:34

    dziękuję Wam bardzo 🙂
    cyga, to zdjęcie jest moim ulubionym 🙂
    zielona, zapraszam do Lublina pomodelkować 😀

  8. katharinka84 said, on Styczeń 14, 2010 at 16:07

    Piękne zdjęcia!!!
    Warte poświęcenia 😉


Skomentuj

