magnoliowo

i po odwyku

Posted in notesy, scrapbooking, ślub by magnolia on Styczeń 2, 2010

Wreszcie jest. Chwilowo jeszcze wolniutki, ale wrócił. Internet mój 😀 Chociaż jak już pisał wilk, który opiekował się blogiem w czasie mojego odwyku – nie próżnowałam. Troszkę rzeczy powstało, część jeszcze czeka na obfotografowanie.

Na początku pokażę okładkę zeszytu, który zamówiła moja internetowa znajoma na wieczór panieński swojej koleżanki. Podobno bardzo się podobał – i zamawiającej i obdarowanej. A zeszyt, w kolorach nieco nietypowych jak na mnie. Za to ze skrzydeł jestem bardzo zadowolona. Z całości w sumie. Bardzo mi się podobała.

Papier to jeden z zestawu Oblicza barw z ILS, alfabet, sprężyna i ćwiek od Endiego. Szyte ręcznie, dlatego tak krzywo 😀

Pozdrawiam wszystkich cieplutko w Nowym Roku 2010 🙂

Komentarzy 8

Subscribe to comments with RSS.

  1. wilk said, on Styczeń 2, 2010 at 23:48

    i ta nieprostość dodaje szwom uroku

  2. mihala said, on Styczeń 3, 2010 at 0:03

    gdzie można więcej prac zobaczyć?

  3. wilk said, on Styczeń 3, 2010 at 0:31

    jak to gdzie jak właśnie tutaj 😉

  4. lara said, on Styczeń 3, 2010 at 12:05

    😉
    śliczny, a te kolory i skrzydła i szwy udelikatniają:)

  5. Ewa said, on Styczeń 4, 2010 at 19:37

    Ło matko, a kto wymyślił tekst „Ostatnie dni”? 😛 Bo mi się to z pogrzebem skojarzyło, a nie z wieczorem panieńskim 😛

  6. magnolia said, on Styczeń 4, 2010 at 22:00

    zamawiająca 😀

    Ty mój mistrzu skojarzeń 🙂

  7. katharinka84 said, on Styczeń 5, 2010 at 11:13

    Wcale, ale to wcale się nie dziwię, że się Tobie podoba 😛
    Jest przecudny!!!
    Niesamowicie delikatny i zwiewny 😀

  8. matildka said, on Styczeń 7, 2010 at 21:54

    Koleżanka zamawiającej, konkretnie. I o ten wydźwięk kondolencyjny chodziło, wszakże kończyły jej się dni swawoli ;p (a właściwie już skończyły, bo po ślubie już :))


Skomentuj

