magnoliowo

ziiiiima przyyyszła…

Posted in fotograficznie, zima by magnolia on Grudzień 14, 2009

Ziiiimaa do nas przyszła 🙂 Ja z tych śniegolubnych, więc nie narzekam. A na deptaku jakoś świątecznie się zrobiło. Bo sama iluminacja, bez białego puchu nie robiła takiego wrażenia. Do świąt już tylko 10 dni, a ja jeszcze kleję kartki świąteczne. I choinka do zrobienia na mnie czeka.

Komentarzy 7

Subscribe to comments with RSS.

  1. wilk said, on Grudzień 14, 2009 at 21:19

    gdyby do tych światełek jeszcze jakie czerwone wpletli to by było, ale i bez tego wyglada to na Twoich zdjęciach superświątecznie

  2. lara said, on Grudzień 15, 2009 at 17:50

    ale prawda, że Brama Krakowska Ci się nie podoba? prawda?
    za to ja zakochałam się w tym wielkim, jakże kojarzącym się ze Świętami logo Herbapolu…

    P.S. A zdjęcia superświąteczne!

  3. magnolia said, on Grudzień 16, 2009 at 20:08

    samo oświetlenie mi się bardzo na bramie podoba, ale to logo wymiata! 😀

  4. lara said, on Grudzień 16, 2009 at 22:00

    dokładnie 😀

  5. mollik said, on Grudzień 18, 2009 at 1:48

    ale pięknie!!! aż zatęskniłam za spacerem po deptaku i starówce…

  6. julita said, on Grudzień 20, 2009 at 9:09

    Piekne zdjęcia. Miasto wygląda cudownie, a śnieg tylko potęguje klimat.

  7. Aklime88 said, on Styczeń 7, 2010 at 14:23

    Alez Ty płodna jesteś! Fotki cacy 🙂


Skomentuj

