magnoliowo

akwarela cafe

Posted in fotograficznie by magnolia on Listopad 12, 2009

Jako, że nie mam nic ciekawego do pokazania to dzisiaj będzie fotograficznie. Moja ulubiona lubelska kawiarnia. Przepadam za klimatem tego miejsca, za cappuccino con panna, za widokiem z okna na rynek, za moim ulubionym miejscem właśnie przy tym oknie. Za kolorami i wystrojem. Bo to najlepsze miejsce do rozgrzania się po kilkugodzinnym foceniu na starówce. Moja najulubieńsza akwarela cafe. 🙂

Gdyby tak jeszcze można było sobie częściej pozwolić na spędzanie tam czasu przy filiżance kawy.

akwarela cafe

2

1

3

komentarzy 11

Subscribe to comments with RSS.

  1. lara said, on Listopad 13, 2009 at 12:13

    już wiem gdzie zrobiłaś to „słynne” zdjęcie z tą filiżanką;)
    a miejsce wygląda super, chociaż gdybym tam poszła to może by się na mnie trochę dziwnie patrzyli;)

  2. wilk said, on Listopad 16, 2009 at 0:10

    kawę owszem smaczną mają i wybór ciekawy. tylko żeby nadto reklamowo nie wyszło. autorka nie ma nic wspólnego z lokalem i nie płacono jej za umieszczenie pochwał dla tegoż 😀 mi także. żeby nie było 😀

  3. magnolia said, on Listopad 16, 2009 at 0:15

    w sumie mogliby nam zapłacić 😀

  4. wilk said, on Listopad 16, 2009 at 0:17

    byłoby nieładnie gdyby notki były wykupywane 😀

  5. magnolia said, on Listopad 16, 2009 at 0:18

    no znając moje lenistwo to mój blog wyglądałby jak tvn – reklamy przerywane notkami

  6. wilk said, on Listopad 16, 2009 at 0:20

    czy inny polsat. swoją droga kiedy uzupełnisz ‚w obiektywie’?

  7. magnolia said, on Listopad 16, 2009 at 0:21

    niebawem 😛

  8. Buuu said, on Listopad 16, 2009 at 22:17

    Jak klimatycznie;)
    Skusiłabym się na filiżankę tego cappuccino, wygląda nieziemsko:)
    Mała, może wybralibyśmy się tam kiedyś całą grupą dla uczczenia czegoś?Hmmm?:)

  9. magnolia said, on Listopad 16, 2009 at 22:46

    cała grupa to się chyba nie zmieści, ale tak kilka osób to czemu nie

  10. lara said, on Listopad 17, 2009 at 15:47

    a ja tak zmienię temat;)
    wiem, że to nieistotne, ale bardzo denerwuje mnie ten „mój” kwadracik, jakiś taki brzydki:P
    da się to jakoś zmienic(oprócz wstawienia zdjęcia, którego nie mam)?
    😉

  11. Buuu said, on Listopad 18, 2009 at 21:19

    Heh,też wyjście;)


Skomentuj

