magnoliowo

na przekór zimnemu listopadowi

Posted in filc, fotograficznie, gadu gadu by magnolia on Listopad 8, 2009

Niecały miesiąc temu ogłosiłyśmy z siostrą na naszym lubelskim blogu wyzwanie jesienne, które wygrała kartka Moni. Jako nagrodę przygotowałam dwa ocieplacze na kubki z filcu. Przy szyciu pomagała mi babcia. Listki to moje dzieło. Ocieplacz zawiązuje się na kubeczku za pomocą dwóch wstążeczek.

Jak tak na nie patrzyłam to aż mi się własny zamarzył i muszę do niego przysiąść, jak tylko zakupię filc.

ocieplacze na kubki

A teraz jeszcze chciałabym się pochwalić, że dostałam od cygi wyróżnienia za wierność swojemu stylowi, piękne zdjęcia i zaangażowanie w nasz lubelski blog 🙂 Dziękuję bardzo.

Chciałabym je przekazać przede wszystkim moim lubelskim koleżankom, a szczególnie miu, edit i ani z zielonego wzgórza, których to blogi mnie nieustannie inspirują. A także: cynce i eight za niezwykłą kreatywność 🙂

Uzupełniłam także moje „w obiektywie” o kolejną galerię, której bohaterką jest Beata 🙂

Komentarzy 8

Subscribe to comments with RSS.

  1. Buuu said, on Listopad 8, 2009 at 23:19

    Jestem pod ogromnym wrażeniem Twojego talentu:)
    Jesteś jedną z niewielu osób,które potrafią stworzyć piękne rzeczy z „niczego”,jestem pełna podziwu:)
    Oby tak dalej;)!
    Pozdrawiam;*

  2. Aklime88 said, on Listopad 9, 2009 at 0:18

    Galeria Beatki- cacy 🙂
    A ocieplacze to terapeutyczne są 🙂

  3. edit said, on Listopad 9, 2009 at 12:17

    Imm serdeczne dzięki za wyróżnienia, bardzo mi miło, ja mam jakiś problem z przekazywaniem tych wyróżnień dalej ale może jakoś s ię zmobilizuję właśnie dzięki Tobie 🙂

  4. Drycha said, on Listopad 9, 2009 at 13:22

    świetna galeria Beaty!!

  5. Jola said, on Listopad 9, 2009 at 16:37

    Ocieplacze są piękne. Galeria też.

  6. cyga said, on Listopad 9, 2009 at 19:09

    jakie rewelacyjne a nawet nie zdążyłam ich zobaczyć na spotkaniu

  7. magnolia said, on Listopad 9, 2009 at 20:18

    dziękuję wszystkim bardzo 🙂

  8. katharinka84 said, on Listopad 9, 2009 at 20:54

    Kubkowe ocieplacze… dla mnie bomba 😀


Skomentuj

