magnoliowo

będę bogata dzięki notesom ;)

Posted in kartki, notesy, scrapbooking by magnolia on Listopad 4, 2009

W weekend wyprodukowałam dwa notesy na zamówienie. Jeden starociowy dla chłopaka koleżanki, drugi na Sylwii, bohaterki jednej z galerii. Oba są w formacie A5 i zostały zamówione po zobaczeniu mojego kalendarza, ktory kiedyś pokażę.

Notes starociowy. Okładka to potuszowany papier pakowy (jakie to zaskakujące i nietypowe u mnie 🙂 ) i zembossingowane czarnym pudrem damaski od edit :* Kartki w środku są jakby beżowe i mają poszarpane i wytuszowane brzegi. Zamawiająca była tak zadowolona, że chciała oderwać napis i zatrzymać notes dla siebie.

notes starociowy

Tył, troszkę skromniejszy.

tył

Notes dla Sylwii. Miał być niebieski z kwadracikami jak w moim kalendarzu i z Marylin 🙂 I taki właśnie wyszedł.

notes dla Sylwii

I tył z moją metką 🙂

tył

I tak dla odmiany kartka urodzinowa dla mojej babci. Różyczki wykonane własnoręcznie z papieru czerpanego wg kursu cygi, którym uraczyła nas na jednym ze spotkań. Krzywe serduszko sama sobie narysowałam i wycięłam 🙂

kartka dla babci

komentarzy 13

Subscribe to comments with RSS.

  1. wilk said, on Listopad 4, 2009 at 20:40

    nie obijasz się 😀

  2. lara said, on Listopad 4, 2009 at 21:11

    wszystko jest super!
    a notes niebieski chyba szczególnie;)
    chociaż ten z damaskami też świetny, no i ta kartka…
    :))))

  3. milenka said, on Listopad 4, 2009 at 21:37

    notesik wystrzałowy! 😛
    mega mega fajowy!
    i to dzięki Tobie zrobiłam wczoraj na wykłądzie kartkę imieninową dla koleżanki 🙂
    Dzięki Paulinka! 😛

  4. magnolia said, on Listopad 4, 2009 at 22:20

    a dziękować dziękować 😉

    a kartka była piękna 🙂 kreatywne z Ciebie stworzenie Milenko 😀

  5. Rachia said, on Listopad 4, 2009 at 23:37

    A ja w domu nadal ściągam po Tobie =) a przynajmniej się staram

  6. magnolia said, on Listopad 4, 2009 at 23:42

    Ty się masz pochwalić tym co tworzysz 😀 bo komiksy to już znam 🙂 nawet do linków wrzucam właśnie Twojego bloga

  7. kajarell said, on Listopad 5, 2009 at 0:46

    Piękne! 🙂 Nawet mój niewzruszony scrapowaniem TŻ zawiesił oko na dłuższą chwilę 😀

  8. Pejtoon said, on Listopad 5, 2009 at 16:36

    ach jak ja kocham robić i oglądać notesy 😀 Twoje są przepiękne 🙂
    A karteczka dla babci idealna 🙂

  9. Monia said, on Listopad 6, 2009 at 15:37

    Notesy super, ale kartka dla babci rewelacja 🙂
    Prześliczne różyczki Ci wyszły

  10. magnolia said, on Listopad 6, 2009 at 16:37

    dziękuje Wam bardzo :* babci też się na szczęście podobała, teraz u niej na regale stoi 🙂

  11. wilk said, on Listopad 6, 2009 at 17:41

    a mi dane było na żywo widzieć kartkę 😀 wygląda jeszcze lepiej niż na zdjeciu. przyjemnie mnie zaskoczyło jak bardzo ładnie drobniutka jest

  12. Aklime88 said, on Listopad 8, 2009 at 13:40

    No.. no.. jak będę miała kaske to też jakiś notesiko- kalendarz zamówię u Ciebie …może, albo cos bardziej skomplikowanego, zebys musiała zarywac nocki :P;) Bardzo mi sie podobają oba 🙂 A kartka z pomysłem 🙂

  13. magnolia said, on Listopad 8, 2009 at 20:23

    dziękuję 😉
    a teraz to może nocek nie zarywam, co?


Skomentuj

