magnoliowo

wędrująco

Posted in albumy, scrapbooking, wędrujące by magnolia on Październik 30, 2009

Jednym z powodów dla których lubię moje studia jest to, że już wczoraj przed południem zaczął się mój weekend, a skończy się dopiero we wtorek 🙂 Odespałam zatem cały tydzień i chwalę się tym co stworzyłam ostatnio. Dwa wpisy ze spontanicznej edycji wędrujących.

Wpis w albumie Milqin: „Wędrownik podróżny” – ja opisałam  Dolinę Pięciu Stawów Polskich jako miejsce dla mnie niezwykłe. Bardzo lubię tam wracać i kiedyś pewnie poświecę post zdjęciom stamtąd.

dolina pięciu stawów polskich

Jak widać zaczynam się bawić w robienie masek ze zwyczajnej papierowej serwetki.

1

Pomysł na taki układ zdjęć znalazłam kiedyś chyba na blogu Mainy 🙂 Zdjęcia tak samo jak teksty wydrukowałam na pergaminie.

2

Wpis w albumie Katriny „Krasnoludki są wśród nas”. Wybrałam sobie opisanie krasnala Turysty, stąd kolory Ziemi w moim wpisie. I znowu maski 🙂

krasnal turysta

Tekst na pergaminie, stempelki listkowe i damask to właśnie nowe nabytki – drewniane stempelki ze studio g.

1

Krasnal Turysta we własnej osobie. Zdjęcie autorstwa właścicielki albumu – Katriny

2

komentarzy 6

Subscribe to comments with RSS.

  1. lara said, on Październik 30, 2009 at 17:31

    bardzo mi się podobają i pierwszy i drugi, a masek papierowych trzeba spróbowac:))

  2. katharinka84 said, on Październik 30, 2009 at 21:18

    Fantastyczne, zamaskowane wpisy 😉
    Piękne kolorki 🙂

  3. Aklime88 said, on Październik 31, 2009 at 22:12

    Podziwam Cię za pasję tworzenia i pomysły… i cierpliwośc i prezyzyjnosc wykonania.. 🙂

  4. jaszmurka said, on Listopad 2, 2009 at 0:21

    Jeżu kolczasty… zazdroszczę z całego serca tego wolnego czasu! Ja chcę na studiaaaaaa 8)

    buziol

  5. magnolia said, on Listopad 2, 2009 at 23:12

    dziękuję Wam bardzo :*

    a czasu wolnego sama sobie aż zazdroszczę 😀

  6. wilk said, on Listopad 4, 2009 at 20:23

    podoba mi się wybór miejsca do pierwszego albumu 😉 ułożenie w nim zdjeć, wywijas ponad opisem i odmaskowane tuszowanie zwłaszcza to pod zdjęciami. bardzo fajnie

    a w drugim najlepszy ten pionowy ciąg tworzony przez kartkę z historią krasnala i tą zielona wstawkę. i to jak damask je spaja


Skomentuj

