magnoliowo

taki misz masz

Posted in albumy, fotograficznie, kartki, scrapbooking, wędrujące by magnolia on Październik 28, 2009

Ostatnio nie tylko focę – zrobiłam trzy wpisy do wędrujących,  jeden album na chrzest, ale nie wiem czy już dotarł do zamawiającej, więc go nie pokażę, jestem w trakcie tworzenia dwóch notesów i uczyniłam wczoraj kartkę urodzinową. Kartkę otrzymała Lara 🙂 Niestety nie mogłam wręczyć jej osobiście, na szczęście wyręczyła mnie siostra.

Karteczka prościutka, ale bardzo mi się podoba. Solenizantce mam nadzieję, że też 🙂

kartka dla lary

Wpis do albumu wędrującego cygi „Baju baju”. Potwornie zakiszonego u mnie, bo nie miałam na niego pomysłu, a w niedzielę przyszedł tak nagle. Chciałam, żeby był jak najbardziej bajkowy i przestrzenny, miał jak najmniej „kupnych” elementów. Na pergaminie treść mojej ulubionej kołysanki – „Na Wojtusia  z popielnika”.

baju baju

strona lewa

strona prawa

I dwa ujęcia z dzisiejsze wieczornego spaceru po zajęciach – nie stosowałam żadne obróbki. Taki nocny Lublin robiony z ręki i na wstrzymaniu oddechu. Bo statyw do nas idzie ze sklepu dopiero. Ładny taki nocny Lublin. I fotogeniczny 🙂

deptak

plac po farze

Komentarze 4

Subscribe to comments with RSS.

  1. wilk said, on Październik 28, 2009 at 11:37

    fajnie fajnie 🙂 są i skrapprace i ładne zdjęcia. podobają mi się i cieszę się że doceniasz Lublin 😉

  2. lara said, on Październik 28, 2009 at 18:20

    karteczka oczywiście się podoba:*
    a wpisy wasze w Cygowym cudowne są!
    zdjęcia super, oj, Lublin fotogeniczny jest:):)

  3. magnolia said, on Listopad 2, 2009 at 23:12

    dziękuję :*

  4. mamajudo said, on Listopad 6, 2009 at 17:20

    ach, Lublin 🙂 cudny i w nocy, i w dzień 🙂


Skomentuj

