magnoliowo

w dalszym ciągu fotograficznie

Posted in fotograficznie by magnolia on Październik 23, 2009

Dorzuciłam dwie nowe galerie – moich koleżanek z grupy. Galeria Emilki to efekt wrześniowych zabaw z aparatem na torach i wczorajszego popołudnia na starówce i zamku lubelskim. Zdjęcia Sylwii to jak na razie tylko wczorajsza sesja, ale jak twierdzi – tylko mi pozwoli się fotografować I Emilce oczywiście :). A że naprawdę dobrze robi mi się jej zdjęcia to pewnie jeszcze nieraz będę za nią biegać z aparatem.

A oto właśnie przyszłość polskiej pedagogiki:

emilka

sylwia

komentarzy 9

Subscribe to comments with RSS.

  1. Aklime88 said, on Październik 23, 2009 at 2:05

    Nic dodać nic ująć.. to co miało byc powiedziane zostało napsiane.. :p 🙂

  2. wilk said, on Październik 24, 2009 at 0:01

    to że Sylwi zdjęcia się dobrze robi to widać 🙂 choćby po tym że dużo dobrych i ładnie. robić jeszcze :*

  3. Aklime88 said, on Październik 24, 2009 at 0:03

    czuje sie niedoceniona jako modelka :p

    no ale w sumie trudno focic kogos kto albo sie smieje, albo gada, albo pokazuje to i owo :p

  4. magnolia said, on Październik 24, 2009 at 1:07

    albo narzeka dla odmiany 😛

  5. wilk said, on Październik 24, 2009 at 1:10

    się nie czuj. spośród zdjęć ciebie też jest sporo ładnych. choć przyznac musze mój faworyt nie wszedł do galerii ale zdaje się, że wiem dlaczego 😀

  6. lara said, on Październik 24, 2009 at 11:28

    a mi się akurat bardziej podoba sesja Emilki:)))

  7. Aklime88 said, on Październik 24, 2009 at 13:08

    Dzięki Lara 🙂
    Chyba się domyślam Wilku ;] Ja tez je bardzo lubie.. hehe …

  8. magnolia said, on Październik 24, 2009 at 22:04

    jego faworytem jest fragment twojej spódnicy leżący na torach 😛

  9. Aklime88 said, on Październik 25, 2009 at 0:58

    no własnie o tej fotce pomyslałam 😛


Skomentuj

