magnoliowo

kawowo

Posted in od kuchni, scrapbooking by magnolia on Październik 21, 2009

Wyjątkowo nie fotograficznie, a scrapowo. Mały, aczkolwiek grubiutki prezent dla wilka 🙂 Taka książeczka z przepisami na różne kawy. Zrobiona w nocy, po całodziennym tworzeniu albumu na chrzest. Obrazki wycięte z uroczego bordera z LM, okładka to potuszowana bibuła, zembossingowane damaski i farba pękająca (nowy zakup!) Łańcuszek podarowała mi miu – był przy jej nowych butach 🙂 Tekturę okleiłam papierem pakowym.

Album to taka kwintesencja minimalizmu i ograniczenia kupnych dodatków. Wedle upodobań obdarowanego. Mam jeszcze nadzieję, że czasem dla mnie jakąś kawę zrobi 😀

okładka

grubasek

.

.

.

.

tylna okładka

komentarzy 7

Subscribe to comments with RSS.

  1. Monia said, on Październik 21, 2009 at 15:24

    Super notes. Pysznej kawusi życzę 😉

  2. lara said, on Październik 21, 2009 at 16:23

    świetny jest!
    a ja damasku zazdroszczę, jak mi kiedyś uciekł to już nie mogę znalezc ładnego:(

  3. wilk said, on Październik 21, 2009 at 18:49

    obdarowany wielce zadowolony. kiedy wpadasz na kawę?

  4. magnolia said, on Październik 21, 2009 at 21:52

    a nie wiem kiedy 🙂

    Moniu – dziękuję 🙂
    Lara – ten damask to jeden ze stempli przywiezionych przez Madzię 🙂

  5. cyga4 said, on Październik 23, 2009 at 14:04

    Nie piję kawy, ale taki przepiśnik kawowy skusiłby mnie, papier pakowy w Twoim wykonaniu bardzo nabiera wdzięku

  6. Aga said, on Grudzień 18, 2009 at 18:06

    Witaj,

    Chciałam poprosić o przepis na taką bibułkową okładkę. Czy ta bibułka to ma być gładka czy marszczona? I jak robisz to tuszowanie?

    Pozdrawiam,
    Aga

  7. […] okładką tej książeczki Immacoli. Książeczka bardzo mi się spodobała. Chciałam zrobić coś podobnego. Użyłam […]


Skomentuj

