magnoliowo

jesień powrociła

Posted in fotograficznie by magnolia on Październik 20, 2009

Z radością informuję, że pojawiła się kolejna galeria – świeża, bo zdjęcia robione wczoraj. Efekt takiej nieco spontanicznej sesji w parku, po szwendaniu się po mieście z jadzią 🙂 Trzy zdjęcia to ujęcia z naleśnikarni – pierwsze z wykorzystaniem mojego dyfuzora na lampę, zrobionego z pudełka po kliszy, reszta to korzystanie z powrotu jesieni na starówce i w Ogrodzie Saskim, pełnym powalonych drzew po ubiegłotygodniowym ataku zimy.

komentarzy 5

Subscribe to comments with RSS.

  1. wilk said, on Październik 20, 2009 at 12:26

    to teraz nie ma zmiłuj, pracę jakąś trzeba zamieścić. a potem uzupełnienia w pozostałych działach galerii

  2. carpenter said, on Październik 20, 2009 at 14:25

    zaintrygowal mnei ten dyfuzor z pudelka po zapalkach – zdradzisz patent???? „)

  3. jadźka said, on Październik 20, 2009 at 17:54

    miły to był dzień i zdjęcia fantastyczne mimo, że ja na nich 😀

  4. magnolia said, on Październik 20, 2009 at 21:16

    yyy jakie pudełko po zapałkach? 😀 pisałam o pudełku po kliszy 🙂

    oj jadźka, jadźka, co ja się z tobą mam 😛

  5. carpenter said, on Październik 21, 2009 at 11:36

    ano faktycznie – jakos chyba to pudelko które lezy na biurku mnie wpedzilo w blad – hmm to tym bardziej zdradz tajmnice dyfuzora z pudelka po kliszy 😛


Skomentuj

