magnoliowo

w obiektywie

Posted in fotograficznie by magnolia on Październik 14, 2009

Bardzo długo poszukiwałam miejsca, gdzie mogłabym umieścić moje zdjęcia. Te internetowe portfolia, które mi się podobały były płatne. Te, które mi w ogóle nie przypadły do gustu, albo miały bardzo małą pojemność były oczywiście darmowe. Postanowiłam poszukać innego rozwiązania. I tak właśnie powstała moja galeria na blogu. W tej chwili jeszcze czeka na zapełnienie się zdjęciami, ale jestem z niej dumna (baa, puchnę z dumy :D).

moja galeria, czyli w obiektywie

Na chwilę obecną udało mi się uzupełnić tylko jedną z podstron. Jej bohaterką jest moja najlepsza przyjaciółka, wkrótce ciocia (tak to u nas ciekawie jest). Te 12 zdjęć jest efektem krótkiej październikowej sesji, w dniu kiedy termometry wskazywały tylko 4 stopnie. Nie pokonała nas ani temperatura, ani to że w skórzanych rękawiczkach ciężko obsługuje się aparat. Z sesji jestem wyjątkowo zadowolona.

Komentarzy 9

Subscribe to comments with RSS.

  1. lara said, on Październik 14, 2009 at 8:27

    świetny pomysł, na Twoje zdjęcia, które chyba każdy UWIELBIA oglądac!:)

  2. carpenter said, on Październik 14, 2009 at 11:11

    Rzeczywiscie fajna sprawa 🙂 chyba podgapie twoj pomysl 😛

  3. anai said, on Październik 14, 2009 at 11:27

    hihi pomysł świetny. a ja właśnie na etapie rozważań jak rozwiązać kwestię zdjęć niescrapowych, zmontowałam wczoraj galerię na blogu na szybko 🙂 widać podobny tryb myślenia mamy 🙂

  4. Ewa said, on Październik 14, 2009 at 14:50

    A zgodę na umieszczanie moich zdjęć w internecie masz? 😀
    A co do sesji – rzeczywiście udana 😉

  5. Ewa said, on Październik 14, 2009 at 17:59

    I zdążyłyśmy z nią przed zimą 🙂

  6. magnolia said, on Październik 14, 2009 at 22:03

    dziękuję bardzo 🙂
    oj Ewa, rodziny już nie trzeba o zgodę pytać 😛

  7. Ewa said, on Październik 15, 2009 at 9:36

    Jeszcze nie rodziny 😛

  8. magnolia said, on Październik 15, 2009 at 11:32

    prawie 😛

    a kto ostatnio palnął, że ma w rodzinie sporo osób, które zdjęcia dobre robią i wymienił moją własną siostrę?

  9. cyga4 said, on Październik 19, 2009 at 10:19

    widzę tylko dwa zdjęcia, reszta jest nieosiągalna dla mojej przepustowości internetowej, zapowiadają się bardzo ciekawie, jak zawsze u Was nietypowe ujęcia i całkowita akceptacja siebie, piekne


Skomentuj

