magnoliowo

migawki dnia codziennego

Posted in albumy, scrapbooking, wędrujące by magnolia on Październik 13, 2009

Niniejszym przedstawiam wpis do wędrującego albumu magdy.flynn 🙂 Temat baaardzo mi podpasował – „Migawki dnia codziennego”, bo zdjęcia robię codziennie i naprawdę to lubię. Tym razem poszłam w minimalizm, tak żeby nic nie przytłaczało fotek 🙂 Wybrałam sobie sześć zdjęć wrześniowych, pięć jest mojego autorstwa, jedno zrobiła mi koleżanka. W albumie znalazł się także mój tag, ale zapomniałam mu zrobić zdjęcie. A szkoda, bo mi się podobał.

wpis do magdy

Bazą wpisu jest tapetka z LM 🙂 Ładna jest, tylko trudno się ją równo cięło.

strona ze zdjęciami

Zauroczyły mnie bawełniane wstążki. Jak zaopatrzę się w większą ilość to będę ich w najbliższym czasie sporo używać.

wrzesień

Mam nadzieję, że nowy wygląd bloga się podoba. Sama muszę się jeszcze do niego przyzwyczaić. 🙂

komentarzy 7

Subscribe to comments with RSS.

  1. lara said, on Październik 13, 2009 at 14:29

    zdjęcia masz świetne, a ten minimalizm bardzo tu pasuje:)
    a ten wędrownik to jakiś nowy?

  2. magnolia said, on Październik 13, 2009 at 19:51

    z jednej z nowych edycji forumowych, siedemnastej chyba 🙂 spontanicznej

  3. wilk said, on Październik 14, 2009 at 1:06

    moją opinię na temat wyglądu znasz 🙂

    a wpis jest super

  4. magnolia said, on Październik 14, 2009 at 3:19

    cieszę się 🙂
    i dziękuję za komentarze oczywiście

  5. lara said, on Październik 14, 2009 at 8:26

    aha, faktycznie, chociaż Magdy tam wcześniej nie zauważyłam;), jakos przeoczyłam:)

  6. carpenter said, on Październik 14, 2009 at 11:19

    wedrownik super – tez lubie te tapetke 🙂
    fotki robisz przepiekne (hmm chyba ci zatrudnie w mojej firmie)
    a jesli chodzi o wyglad strony to bardzo ale to bardzo mi sie podoba – czuc profesjonalizmem 😉

  7. truskawkaM said, on Październik 22, 2009 at 13:42

    o.O

    c&s

    ach i och 🙂


Skomentuj

