magnoliowo

od kuchni… czyli przepiśnik

Posted in od kuchni, scrapbooking by magnolia on Październik 11, 2009

Jako potwierdzenie tego, ze ciągle coś robię, pokażę stworzony już dawno przepiśnik. Na okładce tapetka z LM :), małe kawałki papierów, suszony bratek, dratwa, zszywki i nawet serwetka! Czyli całkiem dużo jak na mnie. Widać nawet zembossingowany zawijasek i kawałeczek wstążki. Tektura z której zrobiłam okładkę, oczywiście oklejona moim ulubionym papierem pakowym, który zaczyna mi się kończyć, a trudno na niego trafić w plastyku. Przepiśnik jest mały – ma tylko 13×18 cm, za to grubiutki 🙂

okładka

Wstążeczki są przyklejone do kolejnych przekładek, więc łatwo jest mi otworzyć przepiśnik właśnie tam gdzie chcę.

z półprofilu

Przekładki zrobiłam z cienkiej, nieoklejonej niczym tektury. Tylko troszkę je ozdobiłam.

przekładki

Moje dwie ulubione przekładki:

dania główne

sosy

A z tyłu pełen lans. Żeby nie było wątpliwości, do kogo ów przepiśnik należy.

tylna okładka

Całość zamyka się na gumkę, żeby się nie otwierało wtedy kiedy nie trzeba (bo zdarza mi się go nosić w torebce – a jak wiadomo w torebce mam wszystko 😀 więc nie chcę, żeby mi się za bardzo zniszczył)

Komentarze 4

Subscribe to comments with RSS.

  1. wilk said, on Październik 11, 2009 at 22:18

    oj czekał on na publikację 😉 ładny i przepisy w nim zacne

  2. Madzioza said, on Październik 11, 2009 at 22:49

    Przesuperowy! Od dawna noszę się z zamiarem zrobienia przepiśniku/ka? Mam przekładki, baaa nawet środek mam, ale niczym to wszystko nie ozdobione jeszcze..:( Dzięki za „kopniaka”!

  3. lara said, on Październik 12, 2009 at 14:48

    świetny!
    kolorki super, a te wstąki z boku naprawdę fajnie wyglądają!:)

  4. jaszmurka said, on Październik 12, 2009 at 20:51

    Pewnie Twój się szybko zapełni smakowitościami. Mój leży w otchłani szuflady i zgrzyta wnętrznościami bo ma tam chyba hmmmm ze 2 przepisy? ahahaha

    Niech będzie grrruby i pełen pyszności 😀


Skomentuj

