magnoliowo

pudełko pełne skarbów

Posted in albumy, scrapbooking, wędrujące by magnolia on Wrzesień 30, 2009

Wczoraj rano oficjalnie wyruszył mój drugi ogólnopolski i pierwszy europejski 🙂 wędrownik. Tym razem tematem wędrownika jest „Pudełko pełne skarbów”.

Okładka to papier pakowy i jeden z zakupionych już dawno papierów – taki z motylkiem. Mocno potuszowany, motylek potraktowany lakierem do decu. Klisza to rub-ons, a suszki szafirków z własnego ogrodu. Poza tym użyłam też miedzianych ćwieków, zszywek i dratwy.

Okładka i fragment listu.okładka

Przez lakier, mimo że na opakowaniu napisali ‚matowy’, motylek się błyszczy. Tak samo klisza potratowana bezbarwnym embossingiem :). Napis to czcionka, której nazwy nie pamiętam, ale spodobała mi się przez to czarne tło i niektóre odwrócone litery.

również okładka

Tak wygląda zaraz po otwarciu.

środek

Wewnętrzna strona okładki również wytuszowana i postemplowana nieco.

wewnętrzna strona okładki

List przewodni na jednej z metek ubraniowych, podarowanych mi jakiś czas temu przez wilka. Ważka to embossing czarnym pudrem. Po stronie z listem jest przekładka z przezroczystej folii, co by się wpis nie brudził przez te szaleństwa tuszowe,

list

Mój własny wpis. Kwiat wycięty z tapety z LM, zdjęcie z bliżej nieokreślonej gazety (bo nie miałam czasu wywołać własnego). Cytat jeden z moich ulubionych ostatnio. Moja interpretacja tematu jest właśnie taka. Zarówno to zdjęcie jak i chwila opisana w cytacie są dla mnie bardzo inspirujące. Tego typu zdjęcia (ale wolę moje własne) i momenty to takie skarby, które chciałoby się schować w pudełku. Żeby móc wyciągnąć i się natychać, albo móc przypomnieć sobie uchwyconą chwilę.

mój wpis

Po raz pierwszy ćwiek z zestawu ornamentowego ze scrap.com.pl.

szczegóły

komentarzy 8

Subscribe to comments with RSS.

  1. wilk said, on Wrzesień 30, 2009 at 21:20

    okładka bardzo fajna, a zdaje mi się że na żywo ma jeszcze milsze kolory. wymiata

  2. lara said, on Wrzesień 30, 2009 at 22:20

    świetne, świetne i prześwietne!
    super jest ten wędrownik, koniecznie do zmacania jak już wróci:D
    a ten wpis kawowy taki cieplutki i parujący…:)

  3. jaszmurka said, on Październik 1, 2009 at 12:15

    okładka jest przepiękna~! Przepiękna 🙂

  4. katharinka84 said, on Październik 1, 2009 at 22:41

    Mrrrrrr…….
    Piękna wędrasiowa okładka 🙂
    Cudny wpis 😀

  5. magnolia said, on Październik 2, 2009 at 20:46

    dziękuję Wam bardzo :*

  6. edit said, on Październik 10, 2009 at 19:35

    rzeczywiście okładka jest świetna, taka właśnie jak chyba chciałaś aby się na chwilkę zatrzymać i westchnąć sobie 🙂 echhh 🙂

  7. cyga4 said, on Październik 12, 2009 at 9:46

    chwaliłam już bardzo na forum, ale europejski? czyżbyś miała w wędrownej grupie kogoś z zagranicy

  8. magnolia said, on Październik 12, 2009 at 14:47

    nawet dwie osoby 🙂 z Niemiec i gdzieś z wysp chyba 🙂


Skomentuj

