magnoliowo

kiedy powoli kończy się wrzesień

Posted in fotograficznie, gadu gadu by magnolia on Wrzesień 20, 2009

Ostatnie dni należały do takich, w czasie których na niczym nie mogłam się skupić i nic ciekawego stworzyć. Zaczęły się moje praktyki w przedszkolu i jak na razie jestem do nich pozytywnie nastawiona. Zapisałam się na kolejną edycję wędrowników w doborowym towarzystwie. Tematy podane przez dziewczyny wydają się być sporym wyzwaniem.

Na naszym sobotnim spotkaniu dostałam super prezent urodzinowy od Kasi. Jutro go obfocę i pochwalę się nim. Napiszę tylko, że materiały do tworzenia mam zapewnione na dłuższy czas.

Wybrałam się dzisiaj z mamą i siostrą na spacer w poszukiwaniu jesieni i efektów remontu pałacu Tęczyńskich, który mamy w okolicy. Przyniosłyśmy trochę gałązek dzikiej róży i stworzyłyśmy dwie kompozycje z różnych gałązek i suszków – stworzona przez mamę wylądowała na stole w kuchni, moja w ogromnej donicy – na ganku 🙂

A jakiś czas temu zakupiłam sobie wrzos, który teraz stoi sobie na moim parapecie. Oj sporo się naszukałam fioletowego, bo tylko różowy i biały się w oczy rzucały, a ten się skubany tajniaczył i chował między nimi.

wrzos

Komentarzy 6

Subscribe to comments with RSS.

  1. wilk said, on Wrzesień 21, 2009 at 2:18

    i niech suszkowe kompozycje będą dobrym punktem startowym dla masy jesiennych prac 😉

  2. magnolia said, on Wrzesień 21, 2009 at 2:20

    pewnie znowu powstanie wiele bukietów z liści 🙂

  3. qlka said, on Wrzesień 22, 2009 at 22:49

    Ależ cudowne zdjęcia!!!
    Czy to zasługa aparatu/obiektywu czy obróbki?

  4. magnolia said, on Wrzesień 23, 2009 at 22:26

    a dziękuję 🙂 zaleta aparatu (nikon d60 – obiektyw kitowy jak narazie) i delikatnej obróbki w photoshopie i nieskromnie dodam, że fotografa też chyba trochę 😀

  5. edit said, on Wrzesień 24, 2009 at 15:30

    zdjęcie naprawdę dobre, a do spojrzenia na pałacyk z lotu ptaka zapraszam tu:http://kornet.art.pl/blog/ , może i swój domek tam odnajdziesz?

  6. magnolia said, on Wrzesień 24, 2009 at 20:55

    zdjęcia u Wojtka oglądałam już wczoraj 🙂 świetne są, ale mojego domku nie widać, za daleko do niego 😦


Skomentuj

