magnoliowo

a dzisiaj trochę starociowo

Posted in decoupage, naturalnie, scrapbooking by magnolia on Wrzesień 10, 2009

Moja mama bardzo lubi czytać książki. I czyta naprawdę dużo. Stwierdziła ostatnio, że przydałoby się jej coś, w czym mogłaby zapisywać jakie przeczytała i oceniać je. Ja zaproponowałam, że coś takiego stworzę. Poświęciłam do tego mój zeszyt od metodyki przedszkolnej, w którym zapisałam całe dwie strony . I oto powstał taki oto zeszycik na opisy książek.

Kwiatki w wazonach to decu, niestety papier mi się troszkę pomarszczył. Ale na dobre wyszło, bo zeszyt miał wyglądać na stary i zniszczony 😀 To półkoliste zmarszczenie też jest prawie specjalnie zrobione :).  Boki po obu stronach serwetki są wystemplowane jakimś brązowym zawijaskiem.

zeszyt

Te dwie wstążeczki są również na tej samej wysokości na tylnej okładce.

wstążka

Napis z wytłaczarki troszkę potuszowałam, żeby bardziej pasował kolorystycznie. Białe kropeczki zrobione moim nowym nabytkiem – Perlen Penem 😀

perłowe kropki

Zasuszona makówka wyjęta z mamowego wazonu 🙂

makówka

A od wczoraj ciągle słucham tej piosenki. I tak mi siedzi w głowie – w ogóle odkąd obejrzałam po raz kolejny „Skazanego na bluesa” to na mojej playliście znowu wzrosła liczba piosenek Dżemu. A przecież 7 września Riedel skończyłby 53 lata.

Komentarzy 5

Subscribe to comments with RSS.

  1. lara said, on Wrzesień 10, 2009 at 17:30

    świetny ten zeszycik!
    śliczny, uroczy, a w klimat się idealnie wpasowałaś:)

  2. Mama said, on Wrzesień 11, 2009 at 7:06

    Zeszyt bardzo mi się podoba, okładka jest cudna

  3. chwilka13 said, on Wrzesień 11, 2009 at 10:13

    łaaał, bardzo nastrojowy Ci wyszedł 🙂 śliczny!

  4. jadźka said, on Wrzesień 11, 2009 at 23:24

    Jejku, jak dawno mnie tu nie było, aż wstyd! Ja też mam zeszyt, w którym zapisuję książki, które czytałam i oceniam, ale mój jest zwykły. A ten mnie zachwycił 🙂 pozdrawiam i musim się spotkać w październiku!

  5. magnolia said, on Wrzesień 12, 2009 at 0:20

    dziękuję wszystkim 🙂

    no musim, bom się stęskniła :*


Skomentuj

