magnoliowo

za oknem prawie jesień, a u mnie wiosennie

Posted in scrapbooking, scrapy by magnolia on Wrzesień 6, 2009

Mój drugi tak duży scrap powstał jakoś po czerwcowym zlocie. Zakupiłam tam m.in. zielony papier na bazę, potem wywołałam zdjęcia i po pewnym czasie stworzyłam właśnie to. Scrap jest liftem rewelacyjnej pracy Karoliny DębickiejOctober (której bardzo dziękuję za pozwolenie na lift :D).

wiosna 2009

Niestety dwa zdjęcia są na błyszczącym papierze, bo pan w zakładzie fotograficznym mi je tak wywołał. Bardzo nad tym ubolewam. Czarno-białe zawijasy to rub-ons, a ptaszki to embossing czarnym pudrem. A na zdjęciach oczywiście ja i wilk (który wyjątkowo pozwolił opublikować swoje zdjęcie ;)). Zdjęcie samego wilka zrobiłam w lubelskim skansenie. Na pozostałych został uchwycony ogród botaniczny.

Komentarzy 10

Subscribe to comments with RSS.

  1. wilk said, on Wrzesień 7, 2009 at 0:07

    pozwolił wyjątkowo choc raz nie pierwszy

  2. magnolia said, on Wrzesień 7, 2009 at 0:13

    a kiedy wcześniej? 🙂

  3. wilk said, on Wrzesień 7, 2009 at 0:15

    fakt, że w bólach to zgoda była i zdjęcie jeno przez kalkę 😀 ale było. przy okazji prezentacji albumiku dla mnie 😉

  4. magnolia said, on Wrzesień 7, 2009 at 0:16

    no dobrze, przyznaję rację 🙂

  5. lara said, on Wrzesień 7, 2009 at 17:24

    wisiał sobie na kiermaszu i od razu strasznie mi się spodobał:))))

  6. katharinka84 said, on Wrzesień 8, 2009 at 14:46

    Piękny scrap!!!
    Cudne zdjęcia 🙂

  7. magnolia said, on Wrzesień 8, 2009 at 22:59

    dziękuję 🙂 w imieniu swoim i siostry, która robiła mi i wilkowi zdjęcia

  8. elka2306 said, on Wrzesień 9, 2009 at 10:33

    Rewelacyjna praca ,zdjęcia przepiekne

  9. pasiakowa said, on Wrzesień 12, 2009 at 14:19

    Kolejna świetna praca.. i zdjęcia fantastyczne. To w stokrotkach jest genialne! 🙂

  10. magnolia said, on Wrzesień 13, 2009 at 0:01

    dziękuję bardzo :*


Skomentuj

