magnoliowo

mój pierwszy raz… z 30×30 :)

Posted in scrapbooking, scrapy by magnolia on Wrzesień 4, 2009

Albumu z ubiegłego roku nadal nie znalazłam. Ale podobno w przyrodzie (więc i w moim pokoju) nic nie ginie, więc ciągle mam nadzieję, że on gdzieś jest. Za to na otarcie łez (moich :D) sfotografowałam mojego pierwszego scrapa 30×30. Do albumu, który zrobiłam w ubiegłe wakacje.

ona

Napis jest zembossingowany czarnym pudrem (to była m0ja pierwsza zabawa z własną nagrzewnicą), listki z dziurkaczy i serwetki – przyklejone klejem do decoupage’u. Czarno-biały zawijas to rub-ons. Na zdjęciu ja, jeszcze z krótkimi, czerwonymi włosami.

A blog odmroczniony, popracowałam troszkę nad menu żeby było bardziej przejrzyste. Pod rss’em z flickra wyświetlają się tytuły ostatnio dodanych przeze mnie zdjęć. Mam nadzieję, że zmiany wyszły na dobre mojemu blogowi.

komentarzy 6

Subscribe to comments with RSS.

  1. wilk said, on Wrzesień 4, 2009 at 20:29

    doskonale trafia w moje gusta estetyczne

  2. magnolia said, on Wrzesień 4, 2009 at 22:34

    to się cieszę 😀

  3. chwilka13 said, on Wrzesień 8, 2009 at 22:28

    ależ podoba mi się przeogromnie to dzieło!

  4. magnolia said, on Wrzesień 8, 2009 at 22:57

    cieszę się i dziękuję 🙂

  5. pasiakowa said, on Wrzesień 12, 2009 at 14:16

    Piękny, spokojny.. idealne clean&simple 🙂

  6. magnolia said, on Wrzesień 13, 2009 at 0:01

    dziękuję :*


Skomentuj

