magnoliowo

jarmark jagielloński

Posted in fotograficznie, gadu gadu by magnolia on Sierpień 14, 2009

Jak widać nieco mrocznie się u mnie zrobiło. Taki powrót do lat tej wcześniejszej młodości, kiedy to tło bloga musiało być obowiązkowo czarne, pojawiał się jakiś pogrążony w bólu anioł i leciała smętna muzyka. Ale nie o tym chciałam dzisiaj.

Wczoraj wieczorem, sunąc spokojnie przez centrum zdaliśmy sobie sprawę, że zapomnieliśmy o tym, że rozpoczął się już Jarmark Jagielloński. Wstyd. Jedna z moich ulubionych imprez, a ja bym nieświadoma gniła przez kilka najbliższych dni w domu. Dlatego też dzisiaj postanowiliśmy to nadrobić i ruszyliśmy na starowkę.

Jak się okazało na jednej z bocznych uliczek skulimka lepiła z gliny platfusiaki, czego jej bardzo zazdroszczę. Następnym razem trzeba się pilnować i wysłać zgłoszenie o ile Letnia Szkoła Ceramiki Ludowej pojawi się i w przyszłym roku.

A na stoiskach jak i ostatnio sporo ciekawych i inspirujących rzeczy. Zakupiłam sobie już prezent urodzinowy od przyjaciółki w postaci ręcznie malowanego kubeczka. Popełzaliśmy trochę, pooglądaliśmy, popstrykaliśmy. Nieco migawek z drugiego dnia jarmarku -(więcej pojawi się po kliknięciu w zdjęcie):

komentarze 4

Subscribe to comments with RSS.

  1. dodo said, on Sierpień 15, 2009 at 11:42

    taaa… jarmark…
    ..to nie tak miało byc 😉

  2. C. vel Navia said, on Sierpień 16, 2009 at 22:47

    swoją drogą, czemu Jagielloński?

  3. lara said, on Sierpień 17, 2009 at 9:25

    te laleczki i ja z siostrą podziwiałam;)
    jak widac do soboty się nie sprzedały:))
    a tak w ogóle do dorwałam kilka folderków-planów Jarmarku na sztywnej tekturce, będą na bazy;))))

  4. magnolia said, on Sierpień 17, 2009 at 21:10

    Navia -> o ile dobrze pamiętam to za czasów Jagiellonów Lublin przeżywał swoją świetność 🙂 i takie jarmarki były dość częste, więc pewnie stąd nazwa imprezy
    dodo -> my byłyśmy po prostu za dobre 😀
    lara -> a kilka stoisk z piątku już w niedzielę zniknęło, nie wiem czemu, ja folderek wzięłam, ale na pamiątkę


Skomentuj

