magnoliowo

wpis do wędrownika lary

Posted in albumy, scrapbooking, wędrujące by magnolia on Lipiec 20, 2009

Kolejnych z wpisów do lubelskich wędrowników. Tym razem jest to wędrownik lary o marzeniach. Postanowiłam opisać moje marzenia dotyczące podróży. Wpis jakby minimalistyczny 🙂

wpis o marzeniach

Lewa strona wpisu i krótki tekst o tym, o czym marzę. Jak widać ta strona jest duuuużo wyżej niż druga, bo byłam prawie ostatnią wpisującą się osobą.

strona lewa

Prawa strona, zdjęcia miast – kto zgadnie jakich :), zembossingowane ptaszki i wstążki od cyganichy.

strona prawa

komentarze 3

Subscribe to comments with RSS.

  1. magda.flynn said, on Lipiec 20, 2009 at 16:54

    super wpis!!!
    podoba mi sie ulozenie zdjec!

  2. lara said, on Lipiec 20, 2009 at 17:25

    :)))))
    co mam napisać?
    świetny!:*

  3. wilk said, on Lipiec 20, 2009 at 18:04

    ja bym zgadł ale byłoby to trochę nie w porządku 😀


Skomentuj

