magnoliowo

dla mamy imieninowo

Posted in decoupage, kartki, naturalnie, pudełka, scrapbooking by magnolia on Lipiec 15, 2009

Po miesiącu kartka i pudełko doczekały się publikacji. Wstyd… Powstały na imieniny mojej mamy, czyli 15 czerwca. Pudełko zrobił wilk z tektury 3mm, ja tylko zdekupażowałam. Identyczne, tylko większe przygotowaliśmy wcześniej na wymianę pudełkową na zlocie 🙂

pudełeczko

tak z półprofilu :)

I karteczka z suszonymi szafirkami. Od niej zaczęło się moje robienie kartek z suszkami. Szafirki przykleiłam do papieru czerpanego. Cała kartka to złożone na pół 2/3 kartonu A4.

kartka

A tak na deser – pszczółka i tymianek.

bzzzz

Komentarzy 5

Subscribe to comments with RSS.

  1. wilk said, on Lipiec 16, 2009 at 0:11

    no faktycznie poczekało na swój czas 😉

    kartka jest niesamowita. prościuteńka że bardziej to już ciężko, a przepiękna

  2. magnolia said, on Lipiec 16, 2009 at 0:12

    a pudełeczka nie pochwalisz?

  3. wilk said, on Lipiec 16, 2009 at 0:14

    owszem ładne też ;P ale kartka zachwyca mnie więcej 😉

    ogólnie przyjemna notka. trzymać tak małe 😉

  4. lara said, on Lipiec 18, 2009 at 17:54

    ja pochwalę pudełeczko, śliczne jest!
    a kartka…też cudo, uwielbiam szafirki:)
    ostatnie zdjęcie urocze:)))

  5. MaDi said, on Lipiec 18, 2009 at 21:51

    Urocze makowe pudełeczko 😉 i szafirkowa karteczka również 😉 Pozdrawiam cieplutko


Skomentuj

