magnoliowo

album ślubny

Posted in albumy, kartki, naturalnie, scrapbooking, ślub by magnolia on Lipiec 14, 2009

Jedna z najbardziej udanych ostatnio rzeczy, czyli album, będący częścią prezentu ślubnego dla ciotecznego brata wilka. Obfocony przez miu, bo ja się już wtedy robiłam na bóstwo 🙂 Mam nadzieję, że album się spodobał. Notka dedykowana wilkowi i larze, którzy jako jedyni znają osobiście parę młodą 😀 i na ślubie byli  (na taką prywatę sobie dzisiaj pozwolę).

Format A4, okładka z tektury 0,5 mm, obklejonej takim bajeranckim papierem wizytówkowym, co jest bordowy, a pod światło się taki fioletowy robi. Między tekturę a papier włożyłam jeszcze folię bąbelkową i dzięki temu okładka jest mięciutka. Kartki w środku z czarnego kartonu, przekładane kalką.

okładka

Album oczywiście zbindowany w moim ulubionym punkcie ksero 🙂

tak z boku

kalkowe przekładki stron

Literki kupione jakiś rok temu na ebayu, nadal jestem nimi zauroczona. Dziurkacz kupiłam na początku tego roku, bo bardzo mi się podobał. Choć używam go w sumie rzadko, to jest tym moim ulubionym bo baaardzo wyczekanym. Imiona i data na papierze wizytówkowym podklejonym czekoladowym kartonem. A to wszystko na kwadracikach 3d.

:)

I do kompletu bordowa karteczka z suszonym bratkiem.

kartka

Tagged with: , , ,

komentarzy 9

Subscribe to comments with RSS.

  1. wilk said, on Lipiec 14, 2009 at 0:16

    prosty, elegancki i w ogóle 🙂 mi siępodobał bardzo. jak zobaczyłem pierwszy raz to aż zatkało 😀 tylko kolor na zdjęciach mało podobny, chyba że słabo pamiętam. najwierniej go oddaje trzecie i czwarte zdjęcie chyba

  2. magnolia said, on Lipiec 14, 2009 at 0:37

    drugie też 🙂 bo kolor to się zmieniał w zależności od tego pod jakim kątem się patrzyło

  3. lara said, on Lipiec 14, 2009 at 7:31

    dziękuję za dedykację;)
    album i karteczka piękne, też zrobiłam dwie karteluszki na ten ślub, to może niedługo na blogu będą:)))

  4. lara said, on Lipiec 14, 2009 at 8:24

    a, no i pokazałaś mi jeszcze jedno świetne wykorzystanie dziurkacza, który mam zamiar sobie kupic(tego narożnego) i dzięki Tobie chyba zasuszę sobie jakieś bratki(tylko wcześniej je będę musiała znaleźc;))

  5. dodo said, on Lipiec 14, 2009 at 9:25

    …jest piekny!!!

  6. Drycha said, on Lipiec 14, 2009 at 13:54

    piękna księga 🙂

  7. magnolia said, on Lipiec 14, 2009 at 22:54

    dziękuję bardzo wszystkim 😀 cieszę się, że album się podoba – mam nadzieję, że i młodej parze się tak spodobała

    lara, czekam na karteluszki 🙂

  8. edit said, on Lipiec 14, 2009 at 23:33

    oooo no pięknie i elegancko , ha ja chyba taki sam papier użyłam ino w srebrnym odcieniu 🙂

  9. MaDi said, on Lipiec 18, 2009 at 21:48

    Piękny komplet !!!


Skomentuj

