magnoliowo

wpis do wędrownika skulimki

Posted in albumy, scrapbooking, wędrujące by magnolia on Lipiec 12, 2009

Wreszcie wzięłam się za wstawianie zaległości już nie komunijnych. Na pierwszy ogień pójdzie wpis do wędrownika skulimki o małych i dużych radościach. Miało być poszarpane i warstwowe, więc się starałam.

wpis do skulimki

Zdjęcie zrobiła mi miu na schodach w lubelskim Ogrodzie Botanicznym. Zielonego kwiatuszka znalazłam w zlotowym pudełeczku od jagodzianki :*

strona lewa

Na tym prostokąciku beżowym wypisałam moje małe i duże radości – wszystkie o jakich sobie przypomniałam 🙂

strona prawa

I troszkę detali:

detale

detale

Tagged with: , ,

komentarze 3

Subscribe to comments with RSS.

  1. wilk said, on Lipiec 12, 2009 at 13:45

    ładny jest. zwłaszcza prawa strona 🙂

  2. Skulimka said, on Lipiec 12, 2009 at 18:45

    Piękny jest i w moim wędrasiu 🙂 Dziękuję:*

  3. lara said, on Lipiec 13, 2009 at 7:34

    cudowny!
    moje wpisy do wędrowników podobają mi się zawsze tylko chwilę, aż nie zobaczę jakiegoś innego(jeżeli oczywiście choc troszkę mi się nawet na podobają na początku, bo nie zawsze tak jest;))
    ale ten Twój…genialny:)


Skomentuj

