magnoliowo

komunijnie – tym razem prezentowo

Posted in malowane, pierwsza komunia, pudełka by magnolia on Czerwiec 21, 2009

Korzystając z chwilki przerwy jaką sobie zrobiłam w pisaniu części teoretycznej mojej pracy licencjackiej, wrzucam troszkę zaległości. Tym razem jest to część prezentu, jaki uczyniłam na Pierwszą Komunię mojej siostrze ciotecznej.

Pudełko na skarby, wykonane przez wilka z tektury o grubości 3mm, oklejone przeze mnie.

pudełko

pudełko tak z boku

I mały obrazek, chyba 10×15 cm namalowany akrylami. Ramkę też pomalowałam 🙂

obrazek z aniołkiem

skrzydełka z piórek

komentarze 4

Subscribe to comments with RSS.

  1. wilk said, on Czerwiec 21, 2009 at 19:34

    ładne ładne. i jak miło że wspomniane o moim udziale 😀

  2. magnolia said, on Czerwiec 21, 2009 at 19:43

    jakże bym mogła nie wspomnieć 🙂

  3. Hortensja said, on Czerwiec 24, 2009 at 12:34

    pozdrawiam :)i zapraszam na mojego nowego bloga:
    http://hortensechavalier.blogspot.com/

  4. Hortensja said, on Czerwiec 24, 2009 at 12:35

    🙂


Skomentuj

