magnoliowo

komunijnie po raz pierwszy – album dla chłopca

Posted in albumy, pierwsza komunia, scrapbooking by magnolia on Maj 26, 2009

W tym roku komunijnie u mnie. Znaczy zebrało mi się aż trzy albumy, kartki, a wcześniej jeszcze zaproszenia. Oto część pierwsza zamówienia: kartka i album dla chłopca. Kielichy oczywiście zaczerpnięte od Agnieszki za jej zgodą :).

Kartka. Złożona z 2/3 formatu A4 – ostatnio polubiłam taki rozmiar. Papier perłowy, motyw namalowany przeze mnie farbami akrylowymi, jedynie winogrono to wycinanki z dziurkaczy.

kartka

Okładka. Imię potraktowane embossingiem na gorąco, za pomocą mojej nowej różowej zabawki – nagrzewnicy, zwanej złośliwie przez niektórych wibratorkiem :P. Kielich i hostia także skorzystały z mojej fascynacji stapianiem pudrów. Album zbindowany dzięki uprzejmości cygi i jej różowej bindolki. Stempelki też jej.

okładka

Zdjęcia detali powstały dzięki pomocy pewnego przedszkolaka, na balkonie mieszkania na 7 piętrze. Tak. To były emocje. Ale większe z mojej strony niż jego.

kielich

Pierwsza strona – życzenia.

1

Przekładki z kalki jednak dodają troszkę elegancji.

2

Strona ze zdjęciem małego „komunisty” 🙂

3

A tu znowu się ładnie motyw błyszczy. Piękna współpraca złotego tuszu Moni, mojego bezbarwnego pudru i stempelka cygi 🙂 Kwiatki portaktowałam kropelkami magica, żeby stwarzały pzoory kropelek wody.

embossing

Wszelkie krzywizny są złudzeniem. Wyjątkowo używałam linijki 🙂 Kościół to także embossing.

4

Znowu kalkowa przekładka, tym razem z cytatem.

cytat na kalce

Miejsce na zdjęcia:

5

Lista gości:

6

Wpisy gości:

7

Kolejne miejsca na zdjęcia.

8

A tu również cytat.

9

Z kwiatuszków jestem bardzo zadowolona – teraz dopracowałam je jeszcze bardziej, ale efekty dopiero w trzecim albumie.

embossing po raz kolejny

Strona na zdjęcia:

10

I ta także.

11

Już niedługo wersja dziewczyńska i znowu chłopięca, ale troszkę inna.

Jedna odpowiedź

Subscribe to comments with RSS.

  1. edit said, on Maj 26, 2009 at 23:31

    no pięknie ci to wyszło i jeśli to pierwszy taki album to wysoko podnosisz porzeczkę:)


Skomentuj

