magnoliowo

u mnie ostatnio twórczo

Posted in albumy, kartki, scrapbooking by magnolia on Maj 15, 2009

Twórczo u mnie ostatnio. Tym bardziej, że znalazła mi się klientka, która obiecuje, że będzie już taką stałą i mnie nie zdradzi. Na jej życzenie powstał albumik i kartka dla jej mamy ze zdjęciami dwumiesięcznej wnuczki, i kartka dla szefowej jej mamy. I wszystko to poleci do Belgii. Także rozpoczynam teraz ekspansję na zachód (bo na rosyjskich blogach już notki o sobie widziałam :)). Albumik ma wymiary 7,5×10 cm. A to część stron:

okładka

wierszyk

wierszyk

zdjęcia robione przeze mnie :)

Stópka odbijana tuszem. Malutka troszkę zaskoczona była i nie wiedziała co jej robimy 😀 Siadły wiedźmy nad nią, nóżkę jej wybrudziły i jeszcze się zachwycały. Zdjęcie stópki też robiłam ja, tak jak te dwa na poprzednim zdjęciu.

stópka

Kartka dla mamy. Pomysł Asi, czyli zamawiającej. I dodatki dobrała też ona. Kartka nie jest krzywa, ona tak się ułożyła. 🙂

kartka dla mamy

I kartka dla szefowej jej mamy:

kartka dla szefowej

Tagged with: , ,

komentarze 3

Subscribe to comments with RSS.

  1. wilk said, on Maj 15, 2009 at 14:37

    wszystko to tak proste a jak ładne 🙂 tylko zleceń prosze tak z umiarem 😉

    ekspansji na zachód gratulujemy aczkolwiek jajako przedstawiciel wschodu licze na o nas niezapomnienie i domagam się poswięcenia należytej uwagi tworzeniu większej ilości malunków 😉

  2. Jaszmurka said, on Maj 17, 2009 at 23:45

    Syry rządzą!

    Jak wspaniale jest czytać pełne optymizmu posty :*, to mnie napędza :*

    Ściskam!

  3. lara said, on Maj 23, 2009 at 14:48

    oglądałam sobie na forum już to wszystko i dalej tkwię w tym, jakie to wszystko piękne:)


Skomentuj

