magnoliowo

kartki, kartki, dużo kartek

Posted in kartki, scrapbooking, wielkanoc by magnolia on Kwiecień 6, 2009

Kartki wszystkie już sprzedane. Część na kiermaszu, ale kiermasz zasługuje na osobną notkę więc teraz nie o nim. Oto efekt dwóch płodnych nocy. Część fotografowana bardzo rano, więc kolory takie jak widać.

1

2

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

Zgodnie z sugestiami skulimki, postanowiłam w noc przed kiermaszem stworzyć jeszcze własną metkę. I zadowolona z niej jestem. To chyba pierwsza, która mi się udała.

moja metka ;)

Tagged with: , ,

Komentarzy 5

Subscribe to comments with RSS.

  1. wilk said, on Kwiecień 6, 2009 at 23:37

    płodne moje małe 😉

  2. jadźka said, on Kwiecień 7, 2009 at 15:01

    i jest też ta która spodobała mi się najbardziej 🙂 czekam na wpis o kiermaszu!

  3. wilk said, on Kwiecień 13, 2009 at 20:54

    oto od czasu jakiegoś jest. co teraz? 😀

    a która to ta najbardziej się podobająca?

  4. Aluna said, on Kwiecień 24, 2009 at 7:32

    Bardzo fajne wytwory. Te fioletowe i czarne pisanki na kartkach to stemple?

  5. magnolia said, on Kwiecień 24, 2009 at 10:52

    dziękuję 🙂 tak, to stemple są


Skomentuj

