magnoliowo

wiosennie i już świątecznie

Posted in kartki, scrapbooking, wielkanoc by magnolia on Marzec 25, 2009

A oto efekt dwóch nocnych posiadówek. Bo mi się w nocy najlepiej tworzy i wtedy zawsze najlepiej wychodzi. Te kartki wbrew pozorom nie są krzywe. One się tak sfotografowały, bo robiłam to rano na szybko i akurat dwie kartki, które tak wyglądają, sprzedałam i nie miałam możliwości poprawić.

A więc przed państwem pierwsza tura kartek wiosenno-wielkanocnych:

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

Tagged with: , ,

komentarzy 10

Subscribe to comments with RSS.

  1. ja_monia said, on Marzec 25, 2009 at 20:53

    Śliczne 😉

  2. edit said, on Marzec 25, 2009 at 21:28

    no niezłe jaja 😉 szczególnie podoba mi się ta z tłem papieru w groszki

  3. wilk said, on Marzec 25, 2009 at 22:22

    1 2 3 9 11 12 😉

  4. Skulimka said, on Marzec 25, 2009 at 22:53

    Imm Ty te kartki jak Bożonarodzeniowe trzaskasz jak automat… Dziś się zawiesiłam,więcej jutro jak po ostatnim zaliczeniu zacznę myśleć poprawnie 😉

  5. Ewa said, on Marzec 26, 2009 at 20:23

    Nie ma to jak handel obnośny w autobusie ;D

  6. magnolia said, on Marzec 26, 2009 at 21:19

    No jasne 😀 Taki handel jest najlepszy 🙂 a z Twoją mamą dobrze się interesy robi 🙂

  7. cyga said, on Marzec 27, 2009 at 7:09

    Immacola u Ciebie mało, że wiosna to żurkiem i mazurkami już zapachniało. Kupiłam te same bazie w Elizówce tylko domalowałam farbkami łupinki do kotków i teraz schną w koszyczku.

  8. cyga said, on Marzec 27, 2009 at 7:20

    i jeszcze jedno próbuje twoją stronę dodać do swojej z uporem maniaka od kilku dni i nie wyświetla jej, może ktoś uczony w piśmie poradzi co zrobić

  9. Gosia said, on Marzec 28, 2009 at 8:50

    Bardzo mi się podobają Twoje kartki.Przepiękne kwiatki fioletowe i białe nigdzie takich nie widziałam.Pozdrawiam

  10. wilk said, on Marzec 28, 2009 at 20:34

    te kwiatki to rozłożone na czynniki pierwsze hiacynty z pepco


Skomentuj

