magnoliowo

mój luty

Posted in albumy, fotograficznie, scrapbooking by magnolia on Marzec 24, 2009

Moje wrodzone lenistwo spowodowało, że dużo czasu zajęło mi zaniesienie do wywołania zdjęć z lutego. Ale zebrałam się w sobie i po zrobieniu strony z miniaturkami zdjęć (jakieś dwa tygodnie temu), mogłam wreszcie oscrapować moje ulubione zdjęcie z lutego. Pierwszy raz użyłam takich literek i jestem bardzo zadowolona z efektu.

lewa strona

detale

detale

Zdjęcie zrobione z innej perspektywy niż poprzednie, żeby pokazać, że zarówno tło zdjęć i zdjęcia dają efekt przestrzenny, ze względu na to, że przykleiłam je na gąbeczkach 3d.

prawa strona

detale

detale

detale

A już niebawem pierwsze kartki świąteczne – efekt pracy dzisiejszej nocy – całe 8 sztuk.

Tagged with: ,

komentarze 4

Subscribe to comments with RSS.

  1. skulimka said, on Marzec 24, 2009 at 9:39

    No no koleżanko coraz ciekawiej u Ciebie. Wpis z lutego naprawdę super (macałam osobiście). Koroneczki pięknie odnajdują się w całości 🙂

  2. edit said, on Marzec 24, 2009 at 23:09

    ładnemu we wszystkim ładnie, więc po pierwsze b. dobre zdjęcie, a po drugie świetnie dobierasz kolory:*

  3. cyga said, on Marzec 25, 2009 at 16:53

    Mocno czekoladowo, no tak ale w końcu to zimny luty.

  4. matildka said, on Kwiecień 30, 2009 at 21:04

    tez ja sobie coś takiego zrobię… 🙂 na razie musze sprawić sobie aparat 🙂


Skomentuj

