magnoliowo

zaproszenia komunijne

Posted in scrapbooking, zaproszenia by magnolia on Marzec 20, 2009

Dzisiaj zacznę od zagadki.

Nad czym Imm pracowała przez dwa dni, ćwicząc cierpliwość, której prawie wcale nie posiada?

zagadka

Były to zaproszenia komunijne dla wilkowego brata. Wiecie, to taki mój pierwszy raz w takich klimatach, więc liczę na wyrozumiałość. Tym bardziej, że sama naklejałam koraliki składające się na tą kiść winogron. Każdy trzymałam na szpileczce i tak przyciskałam do kartki. I tak wyprodukowałam całe pięć sztuk.

zaproszenie komunijne

detale

detale

detale

A tekst w środku i właściwą treść zaproszenia wypisałam sama! Tymi moimi ręcyma 😀 Co prawda wzorując się na czcionce, ale i tak jestem z siebie dumna.

tekst

Tagged with:

komentarzy 7

Subscribe to comments with RSS.

  1. wilk said, on Marzec 20, 2009 at 23:38

    pełen wypas. raz pierwszy nie pierwszy, wyszły świetne

  2. jadźka said, on Marzec 21, 2009 at 0:09

    jestem pod wrażeniem 🙂 Napis w środku wyszedł świetnie

  3. edit said, on Marzec 22, 2009 at 22:04

    świetnie sobie poradziłaś, zaproszenia to ciężki temat, przynajmniej dla mnie 🙂 a te napisy… no zdolna bestia jesteś!

  4. skulimka said, on Marzec 22, 2009 at 23:26

    Imm uczyłaś się kaligrafii? Chyba powinnam przyjść do Ciebie na lekcje 😉 Zaproszenia bardzo dopieszczone i ten gołąbek 😉 hehehe

  5. magnolia said, on Marzec 23, 2009 at 1:01

    dziękuję wszystkim
    nie uczyłam się 😀 jestem sprytna po prostu, a jak będziesz grzeczna to się pochwalę jak bardzo sprytna 🙂

  6. wilk said, on Marzec 23, 2009 at 12:52

    ja byłem ja byłem 😀

  7. magnolia said, on Marzec 24, 2009 at 0:34

    Ty??? Kiedy Ty grzeczny byłeś ;P


Skomentuj

