magnoliowo

wpis w wędrowniku joasih

Posted in albumy, gadu gadu, scrapbooking, wędrujące by magnolia on Marzec 14, 2009

Następna uczestniczka wymiany spontaniczno-blogowej otrzymała album, więc mogę ujawnić swój wpis. Ten wyjątkowo robiony całkiem niedawno. Temat: „Ulubiona książka”. Cytat ze „Zmierzchu”.

strona prawa

szczegóły

strona lewa

szczegóły

szczegóły

A mnie ostatnio wciągnął serial „Czysta krew”, więc sięgnęłam po książkę „Martwy aż do zmroku” Charlaine Harris, na podstawie której pierwsza seria została nakręcona. W serialu zostały mocno rozbudowane niektóre dość małe wątki z książki. I poza tym ma niesamowity klimat – mieszanka kryminału, fantasy i komedii.A książka jest… jego uzupełnieniem. 🙂 I jej zaletą jest to, że jak narazie powstało 9 części – niestety tylko jedna przetłumaczona na polski, ale zamierzam wziąć się za czytanie w oryginale 🙂

Tagged with: , ,

Komentarzy 6

Subscribe to comments with RSS.

  1. wilk said, on Marzec 14, 2009 at 20:03

    bardzo mi się podoba wpis

  2. Rossie said, on Marzec 15, 2009 at 11:04

    świetny wpis 🙂 ja już tak dawno nie miałam żadnego wędrownika że łohohoh… mój już by się też chciało zobaczyć 😉

  3. zielona said, on Marzec 15, 2009 at 18:54

    Ajj… jak ślicznie!! I ten cytat ze „Zmierzchu”… Stałam się fanką 😉

  4. dodo said, on Marzec 15, 2009 at 22:24

    no kochana… cmokam z zachwytu 😉

  5. skulimka said, on Marzec 22, 2009 at 23:23

    dawno mnie nie było u Ciebie,ale tylko w komentarzach. Naprawdę zaglądałam. Imm wpis jest super 🙂 i to zdjęcie 🙂
    A szycia sama wiesz… Ja tak nie potrafię… 😦

  6. C. vel Navia said, on Marzec 26, 2009 at 23:36

    OOOO True Blood 😀 widzę, że my dalej w podobnych klimatach się obracamy i to niezmiennie 😀


Skomentuj

