magnoliowo

żeby nie było, że się lenię

Posted in decoupage, kartki, scrapbooking by magnolia on Marzec 8, 2009

Ostatnio spotkania obfitują w urodziny naszych lubelskich scraperek. Tym razem była to Kasia, czyli nasza carpenter. Kasia bardzo lubi niebieski, więc jak się można domyślać, większość kartek była właśnie w tym kolorze. Ja dołożyłam też żółte kropki akrylowe i filcowe motylki.

kartka dla Kasi

motylki

A to zdekupażowana podstawka, nad którą ostatnio pracowałam. W piątek dopiero ją polakierowałam. Jestem dumna z mojego pierwszego dzieła robionego tą techniką. Tym bardziej, że podstawka była dość spora.

podstawka

Ze spękań też jestem zadowolona. Chociaż wcieranie porporiny za pierwszym razem skończyło się tragicznie, bo nie zauważyłam, że na fragmencie maka nie ma lakieru. I musiałam go sama namalować 🙂

spękania

Tagged with: ,

komentarzy 7

Subscribe to comments with RSS.

  1. wilk said, on Marzec 9, 2009 at 11:43

    się ja nie znam czy wyszło jak należy, ale sądzę, że można pochwalić efekt pracy. przez swe nieobeznanie, nie wiem czy słusznie czy nie, powiem że dobrze to wyszło. mimo że decoupageu … 😉

  2. carpenter said, on Marzec 9, 2009 at 12:25

    Kartka przesliczna —– bo dla mnie 😀 hehehe
    ale i tak wiesz ze podobaja mi sie twoje prace 😛
    pozdrawiam

  3. magnolia said, on Marzec 9, 2009 at 14:13

    miło mi 🙂 i dziękuję bardzo

  4. dodo said, on Marzec 9, 2009 at 16:25

    wyszlo,wyszlo, sprawdziłam osobiście, gdybym nie wiedziała, to nigdy bym nie uwierzyła ze to był pierwszy raz, szacun 😉

  5. magnolia said, on Marzec 9, 2009 at 18:44

    oj gdyby nie Ty, to by w ogóle nie wyszło 😉

  6. decomarta said, on Marzec 9, 2009 at 18:52

    Jak mi się podoba ten motyw na kartce! Piękny zawijas. A i ja lubię motylki 🙂

  7. magnolia said, on Marzec 9, 2009 at 21:27

    dziękuję bardzo 🙂 zawijasem opiekowałam się przez dwa tygodnie 😀 i postanowiłam go wykorzystać


Skomentuj

