magnoliowo

moje 365 dni

Posted in albumy, fotograficznie, scrapbooking by magnolia on Marzec 2, 2009

Swego czasu podpatrzyłam u Qlkowej pomysł dokumentowania zdjęciami każdego dnia. I tak przez cały rok. Nie zaczęłam ładnie wraz z początkiem roku tylko tak oryginalnie, w połowie lutego. I ciągle uczciwie robię sama zdjęcia każdego dnia. W celu zmotywowania się zrobiłam nawet album. Znaczy narazie jest to tylko okładka i przycięte bazy na każdy miesiąc. Bo każdy z miesięcy będzie w formie miniaturek zajmował jedną stronę – sąsiednia będzie należała do oskrapowanego najlepszego zdjęcia. Luty już się skończył, więc zamierzam niedługo zapełnić dwie pierwsze strony.

Zdjęcie troszkę przekłamuje kolory. Kwiatki w rzeczywistości są bardziej fioletowe. Okładka była udowodnieniem sobie i moim lubelskim scraperkom, że umiem stworzyć coś warstwowego. Zdjęcie z wakacji 2007, cyknięte gdzieś na Dworcu Wschodnim, w czasie podróży do Gdańska. Zmasakrowałam kartki ze starej książki do niemieckiego, bo takich u nas w domu pod dostatkiem.

okładka

Mój grubasek nie ma jeszcze wszystkich stron, bo tektury zabrakło. Ale w swoim czasie mam zamiar dokupić resztę.

mój grubasek

kwiatuszki

Gazetowy napis. Ileż ja się oszukałam tych literek i cyferek.

napis

Jak widać kwiatków z pepco nadal nie mam dość. I ciągle się nad nimi znęcam.

kwiatek

Wszystkie zdjęcia umieszczam w znalezionym w tym celu miejscu w sieci. Adres w posiadaniu zainteresowanych już jest. Tak dla wszystkich – moje ulubione lutowe zdjęcie, będące jednocześnie pierwszym zdjęciem z serii. Mój kubeczek z cappuccino, od którego nawiasem mówiąc chyba się ostatnio uzależniłam.

16 lutego 2009

A teraz wracam do tworzenia projektów linorytów na grafikę. Siedzę tak i rysuję je od wczoraj. Efekty pokażę jak już odbiję 🙂

Przy okazji urodzinowe cukierki u Costy. Mnóstwo słodkości…

Tagged with: , ,

Komentarzy 11

Subscribe to comments with RSS.

  1. Skulimka said, on Marzec 2, 2009 at 18:11

    Rób,rób wazoniki 😉 A album? Sama wiesz…zapowiada się super:)

  2. Ewa said, on Marzec 2, 2009 at 18:29

    A gdzie adres dla mnie? ;>

  3. wilk said, on Marzec 2, 2009 at 20:09

    szukanie się jak najbardziej opłaciło. napis bardzo fajnie się prezentuje. on i ta kompozycja kwiatków i listków przyprawiona stemplem to dla mnie najmocniejsze punkty

    wytrwałości. chcemy zobaczyć pełny album :*

  4. magnolia said, on Marzec 2, 2009 at 20:12

    to musicie jeszcze trochę poczekać na pełny 😛 niedługo pierwsze dwie strony zaprezentuję, a więc cierpliwości

  5. wilk said, on Marzec 2, 2009 at 23:32

    wiemy że musimy. i cierpliwie będziemy. a to że czekamy niech cię mobilizuje w cięższych chwilach :*

  6. cyga said, on Marzec 3, 2009 at 7:42

    Będzie z niego kawał grubasa za rok, podziwiam za takie wyzwanie.

  7. jadźka said, on Marzec 3, 2009 at 16:15

    🙂 pomysł niezwykły, i też bym chciała adres 😉

  8. lara said, on Marzec 6, 2009 at 8:30

    super! warstwowość oczywiście się udała pięknie!
    a pomysł…no, świetny:)

  9. Jaszmurka said, on Marzec 8, 2009 at 14:28

    Okładka wygląda świetnie! Jak już album cały się zapełni… to dopiero będzie macanie o_O

    😀

  10. qlka said, on Marzec 9, 2009 at 22:41

    O, bosko!!!!
    A fotki pokażesz?
    Okładka bardzo mi się podoba!

  11. magnolia said, on Marzec 9, 2009 at 22:56

    fotki na blogu będę umieszczać tylko w formie miniaturek na stronach podsumowujących dany miesiąc 🙂


Skomentuj

