magnoliowo

i znowu wsiąkłam

Posted in decoupage by magnolia on Luty 24, 2009

Moje dodatkowe sumienie i głos rozsądku, czyli skulimka delikatnie dała mi do zrozumienia, że zaniedbuję bloga. A więc na jej prośbę ujawniam częściowo, co mnie pochłania od wczoraj:

zajawka

To coś jeszcze wczoraj rano było zwyczajną podstawką pod garnek. Zostało zdekupażowane i potraktowane dużą ilością farb akrylowych. Oj ociapałam się jak nigdy. Teraz czeka na lakierowanie i słońce, żeby móc zaprezentować cały swój urok. Wykorzystam mój katar przy lakierowaniu. To taka ulga nie wdychać tego zapachu 🙂

Myślałam, że decoupage mnie pokona, ale Dorota na spotkaniu przekonała mnie, że będzie dobrze, pożyczyła materiały i kazała tworzyć. I okiełznałam najbardziej zagadkową dla mnie technikę. No, wsiąkłam znowu… A już miałam dać sobie spokój z kosztownymi zainteresowaniami.

A tak się jeszcze pochwalić chciałam, ze dostałam zaproszona do klubu twórców ilustracji dla dzieci na deviantarcie. Niby nic takiego, ale cieszy 🙂

Tagged with:

komentarzy 6

Subscribe to comments with RSS.

  1. Skulimka said, on Luty 24, 2009 at 22:54

    Powtórzę się! JA CHCĘ ZIELONE! Twoja deseczka to taka odmiana w bielach w które właśnie wsiąkłam i które przypominają,że zima jest jeszcze za oknem… A u Ciebie na blogu tak cieplutko i zapachniało wiosną…czyżby była już blisko?

  2. magnolia said, on Luty 24, 2009 at 22:59

    ale maki to tak bardziej lato, nie? :>

  3. Skulimka said, on Luty 24, 2009 at 23:01

    ale żeby było lato to najpierw musi być wiosna, nie;>?

  4. magnolia said, on Luty 24, 2009 at 23:02

    no w sumie, tak by wypadało 🙂

  5. wilk said, on Luty 25, 2009 at 0:36

    żadne to zaniedbanie dwudniowy odstęp. ale rozpieściłaś nas i będziem teraz często się dopominać 😀

  6. slonecznikowo said, on Marzec 7, 2010 at 20:04

    Bardzo fajne cieniowania, z którymi ja na razie nie umiem sobie poradzić 🙂


Skomentuj

