magnoliowo

dla każdego coś dobrego

Posted in kartki, scrapbooking, spotkania, wędrujące by magnolia on Luty 22, 2009

W walentynki nasza lubelska koleżanka Julita obchodziła swoje kolejne osiemnaste urodziny 🙂 więc pospiskowałyśmy troszkę i na spotkaniu sobotnim czekały na nią kartki i prezenty.

kartka dla Julity

Jako, że lubelska edycja wędrowników nie jest tajna, pozwolę sobie zaprezentować pierwszy zrobiony przeze mnie wpis w cudzym albumie. Moją pierwszą ofiarą był wędrownik Magdy – „Trzy kolory. Inspiracje”. A więc moje ulubione trzy kolory i to co mnie inspiruje, wypaciane farbą. Naprawdę starałam się nie robić tak minimalistycznie jak zawsze, a i tak każda wiedziała, że to mój wpis.

wpis do albumu Magdy

Lewa strona wpisu:

strona lewa

szczegóły

I prawa strona wpisu, na zdjęciu oczywiście ja, mój kubeczek i bez. 🙂

strona prawa

szczegóły

detale

Na spotkaniu nastąpiła też wymiana naszych walentynkowych prezentów, które miały mieścić się w pięknie ozdobionych pudełkach.

walentynkowe pudełko po zapałkach

W moim wylądowały serduszkowe ozdoby, filcowy potworek i dyndaj z koralików.

wnętrze pudełka

Oczywiście sobotnie spotkanie jak najbardziej udane. Główną bohaterką była nagrzewnica cygi, z którą się zaprzyjaźniłam i mam sporo pięknie zembossingowanych motywów. I wcale się nie poparzyłam, co w moim wypadku można uznać za taki mały cud. Bo mnie naprawdę wszystko atakuje.

Poza tym jest nas na spotkaniach coraz więcej, z czego się bardzo cieszymy. A najlepsze jest dla nas to, że udało nam się załatwić salę na co dwutygodniowe sobotnie spotkania. I będziemy szaleć.

Tagged with: ,

Komentarze 3

Subscribe to comments with RSS.

  1. wilk said, on Luty 23, 2009 at 0:53

    wiadomo co powtórzę 😀

  2. Skulimka said, on Luty 23, 2009 at 1:06

    ehhh a Wilk znów pierwszy! Pozdrawiam:)
    Imm mięta bibułka będzie mi się już zawsze z Tobą kojarzyć, piękne są Twoje gnieciuchy:) A potworek no super rozmiar hehehe

  3. wilk said, on Luty 23, 2009 at 1:34

    wilk ma wiadomości z pierwszej ręki 😀 dziękuję i odpozdrawiam 😉


Skomentuj

