magnoliowo

walentynkowo

Posted in kartki, scrapbooking by magnolia on Luty 16, 2009

Mama poprosiła mnie kilka dni temu o zrobienie kartki na ślub jej chrześnicy, który miał się odbyć 14 lutego. Sama wybrała sobie jako wzór kartki Agnieszki, która zgodziła się na skorzystanie z jej pomysłu. Mama wybrała dodatki, zakupiła nawet listki w home&you. Więc, jak zwykle szycia ręczne, potuszowane kwiatki z Pepco i wyżej wspomniane listki również potraktowane tuszem. Bazą jest piękny karton, niestety nie widać na zdjęciu, ale miał w sobie jakieś takie ciemne drobinki i dlatego mnie tak urzekł.

kartka ślubna

Takie zbliżenie na kwiatki:

kwiatki

Najbardziej w tej kartce podoba mi się efekt przestrzenny. I listki 🙂

)

A co do Walentynek. Nie robiłam żadnych prezentów dla wilka, bo wolę przygotowywać je bez żadnej okazji. Za to miu sprezentowałam ogromnego lizaka, którego najpierw wykorzystała do zdjęć, a potem dopiero skonsumowała. Także oto moja siostra i jej „lizaczek”.

walentynka miu

Tagged with: , ,

komentarzy 5

Subscribe to comments with RSS.

  1. Jaszmurka said, on Luty 16, 2009 at 9:33

    Noooo z takiego lizaka to i Jaszka by się cieszyła :p

  2. Skulimka said, on Luty 16, 2009 at 12:35

    Bardzo fajna kartka:) I ten ścieg, naprawdę podziwiam Cię że robisz to ręcznie…

  3. Mama said, on Luty 16, 2009 at 18:00

    Kartka jest cudna

  4. magnolia said, on Luty 17, 2009 at 22:37

    dziękuję 🙂

  5. wilk said, on Luty 19, 2009 at 23:47

    elegancko 😉


Skomentuj

